می‌خواهیم قدرت فوتسال ایران را دوباره به آسیا نشان دهیم

کشاورز: هم‌قسم شده‌ایم تا قهرمان شویم/ ۲ سال است که منتظر انتقام از تیم تایلندی هستم

کدخبر: 2104759

کاپیتان گیتی پسند گفت:از شروع مسابقات همه بچه ها هم قسم شدیم که قهرمان شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ محمد کشاورز بعد از پیروزی 4 بر 2 گیتی‌پسند مقابل الریان قطر در رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های آسیا گفت: امروز بازی سختی بود و خدا را شکر میکنم همانند بازیهای قبل با اقتدار پیروز شدیم. تیم الریان قطر فقط اسم قطر را یدک می کشد،همانطور که می دانید این تیم از بازیکنان کشورهای دیگر قطر، برزیل، مراکش و.. بازیکنان دو تابیعتی تشکیل شده است.

وی در ادامه گفت: بچه‌ها مقابل الریان بازی را خیلی خوب شروع کردند و کار واقعا سخت بود و انصافا زحمت زیادی کشیدند و قابل تقدیر ستایش هستند و 2 گلی که دریافت کردیم فقط از روی اشتباهات فردی بود.

کاپیتان تیم گیتی پسند در رابطه با بازی یکشنبه مقابل چونبوری تایلند گفت: من از این تیم خاطره بدی دارم و فقط به دنبال روزی بودم که دوباره با این تیم بازی کنم و انتقام شکست سال 92 را در جام باشگاه‌ها از این بگیرم و از اول مسابقات همه بچه ها دوست داشتیم که با این تیم در فینال بازی کنیم و در فینال این تیم شکست دهیم.

وی افزود : ما در سال 92 در بازی با این تیم برنده بودیم و در اواخر بازی با یک اشتباه گل مساوی را خوردیم و در وقت اضافه با ضربات پنالتی در حال که شایسته پیروزی بودیم شکست و نائب قهرمان شدیم اما اینبار از شروع مسابقات همه بچه ها هم قسم شدند که قهرمان شوند. می‌خواهیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم و بار دیگر نشان دهیم که ایران قدرت برتر در فوتسال آسیا است.

منبع: فارس

ارسال نظر: