مدال آور بازی های جهانی لهستان

آسیابری: می‌خواهم در المپیک ملی‌پوش باشم

کدخبر: 2104882

ملی پوش وزن ۷۵- کیلوگرم کاراته ایران با شکست حریفان نامدار خود در بازی های جهانی لهستان مدال نقره را برای نخستین بار به دست آورد.

به گزارش « نسیم آنلاین » علی اصغر آسیابری درباره مدال نقره خود در بازی های جهانی لهستان گفت: پس از شکست حریفانی از فوجی و برزیل در بازی سوم خود با عمر عبدالرحمان نایب قهرمان جهان مبارزه کردم و با پیروزی 2 بر صفر به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی شدم. در مرحله نیمه نهایی توماس اسکات آمریکایی نفر نخست رنکینگ جهان را 9 بر صفر شکست دادم و فینالیست شدم.

آسیابری که شهرام هروی لقب پسر کاراته ایران را به او داده است در ادامه افزود: در فینال در ثانیه های پایانی و با یک اشتباه کوچک نتیجه را به نایب قهرمان اروپا واگذار کردم و مدال نقره بازی ها ی جهانی را کسب کردم. مسابقات در سطح بسیار بالایی بین هشت نفر برتر کاراته دنیا انجام شد و اهالی کاراته به خوبی از اهمیت بالای این مسابقات اطلاع دارند. من نیز توانستم خوب ظاهر شوم.

ملی پوش کاراته ایران در ادامه اظهار کرد: بعد از آسیب دیدگی در باز یهای همبستگی اسلامی به خوبی توانستم خود را به مسابقات برسانم و نتیجه خوبی را کسب کنم. از هروی، روحانی و سلطانی تشکر می کنم که بعد از آسیب دیدگی‌ام بسیار کمک و اعتماد کردند تا در مسابقات قهرمانی آسیا در کومیته تیمی حضور داشته باشم. همچنین از پدر و مادرم که همیشه حمایتم کردند و از رئیس و دبیر فدراسیون نیز سپاسگزارم.

آسیابری در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج کسب شده در مسابقات جهانی اتریش و بازی های جهانی لهستان انتظارات از او بالا خواهد رفت؟ گفت: قطعا انتظارات از من بالا خواهد رفت و در هر اعزامی که داشته باشم این توقع از من وجود دارد که دست پر بازگردم. در تمام مسابقات تمام تلاش خود را کرده ام تا بعدا احساس پشیمانی نکنم که چرا بیشتر تلاش نکردم. این قول را خواهم داد در هر مسابقه ای که به عنوان نماینده ایران اعزام شوم تا آخرین نفس در تاتامی مبارزه خواهم کرد و چیزی کم نخواهم گذاشت. ان شاءالله با برنامه ریزی های درست بتوانم تمریناتم را ادامه دهم و به عنوان نماینده ایران در المپیک حاضر شوم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: