اظهارات جنجالی لیدر معروف درباره دلال بازی و مافیا در فوتبال ایران

کدخبر: 2186808

لیدر معروف فوتبال اظهارات جالبی را در مورد دلال بازی و مافیا در فوتبال ایران مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بهروز وثوقی راد لیدر سابق تیم های استیل آذین و خیبر خرم آباد که در حال حاضر بیشتر به عنوان لیدر تیم های کشتی فعالیت می کند با ظاهر متفاوتش لقب لیدر کلاه مخملی را به خود اختصاص داده است. وثوقی راد که به دنبال بازگشت به فوتبال و همچنین بازیگری در سینما است اظهارات جالبی در مورد دلال بازی در فوتبال ایران، وجود مافیا در سینما، علت ثبت نام به عنوان نامزد ریاست جمهوری و... مطرح کرده است.

علاقه به فوتبال و سینما

من از سال 75 به فوتبال علاقه مند شدم و از سال 86 به عنوان لیدر در تیم کوثر خرم آباد فعالیتم را آغاز کردم. با تلاش و پیگیری زیاد در سال 89 به عنوان لیدر تیم استیل آذین انتخاب شدم و از آنجا بود که اسمم تیتر روزنامه ها و خبرگزاری ها شد.

من به سینما و بازیگری علاقه شدیدی دارم و به فوتبال به چشم سکوی پرتاب به سینما نگاه کردم تا بلکه از این طریق معروف شوم و مورد توجه کارگردان های خوب سینما قرار بگیرم.

دعوت به برنامه ماه عسل

در سال 89 به برنامه ماه عسل دعوت شدم و در آن برنامه به سوالات احسان علیخانی در مورد علاقه ام به فوتبال و سینما و شرایط زندگی ام پاسخ دادم.

در فوتبال ما شایسته سالاری نیست

در فوتبال ایران شایسته سالاری وجود ندارد من یک لیدر توانمند هستم که بسیاری از اهالی فوتبال مرا می شناسند اما چون بله قربان گو نیستم و زیر پرچم برخی افراد قرار نمی گیرم در فوتبال از من استفاده نمی شود.

تغییر ظاهر

من قرار بود در سریال معمای شاه نیز حضور داشته باشم اما وقتی دیدم عده ای قصد دارند از کلاه مخملی ها سوء استفاده کنند و فقط می خواهند دیده بشوند بسیار ناراحت شدم و مدتی ظاهر و نوع پوشش خودم را تغییر دادم.

من مردمی هستم

شاید من باید 30 سال پیش به دنیا می آمدم، در سال های اخیر بسیاری از چهره های سیاسی مجلس و شورای شهر از کنار من بودن منتفع شدند و به جایگاه های خوبی رسیدند اما هرگز مرا کمک نکردند.من شخصیتی مردمی هستم و اگر به طور مثال در منچستر انگلیس بودم 300 کانال تلویزیونی آن کشور با من مصاحبه می کردند اما نمی دانم چرا در کشور ما تنها افرادی خاص مورد توجه رسانه ها قرار می گیرند. من خدای نکرده داعشی یا صهیونیست نیستم و به همین آب و خاک تعلق دارم و برای کشورم حاضرم جانم را فدا کنم.

مافیا همه جا وجود دارد

من در سینما به دنبال نقش اول نیستم و باید کارگردان ها ابتدا توانایی مرا ببینند و براساس استعدادم از من در فیلم هایشان استفاده کنند. مافیا در تمام اصناف وجود دارد و استعداد بسیاری از جوانان به دلیل اینکه پول یا رابطه ندارند و یا آقازاده نیستند تلف می شود.

مرام و معرفت کمرنگ شده است

زندگی امروز آدم ها ماشینی شده است و دیگر کسی به دنبال مرام و معرفت نیست. اخلاق و مرام جهان پهلوان تختی، پوریای ولی و بسیاری از بزرگان در جامعه امروز ما کمرنگ شده است. چرا وقتی بزرگان و پیشکسوتان ورزش یا سینمای کشورمان فوت می کنند به یاد آنها می افتیم؟ اخیرا پهلوان عباس زندی پیشکسوت کشتی را از دست دادیم چرا در زمان حیات این پیشکسوت کسی آن طور که باید از او یاد نکرد؟ چرا تا پیشکسوتان ما زنده هستند قدر آنها را نمی دانیم؟

ثبت نام به عنوان نامزد ریاست جمهوری

برخی فکر می کنند من برای مسخره بازی یا شوخی و خنده در انتخابات به عنوان کاندید ریاست جمهوری ثبت نام کردم اما من برای اینکه صدای مردم محروم و مستضعف را به گوش مسئولان برسانم دست به چنین اقدامی زدم. من به بسیاری از نقاط کشور سفر کرده ام و به نظرم دولتمردان ما باید رسیدگی به معیشت مردم را در اولویت اقدامات خود قرار دهند. ما در کشورمان منابع زیادی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم، پول نفت باید به طور عادلانه میان اقشار مختلف مردم توزیع شود نه اینکه در اختیار افراد خاصی قرار بگیرد. مردم ما حق دارند از نظر اقتصادی وضعیت خوبی داشته باشند و در رفاه زندگی کنند.

اظهارات جنجالی لیدر معروف درباره دلال بازی و مافیا در فوتبال ایران

دلالی در فوتبال ایران

در فوتبال ایران دلال بازی موج می زند، بازیکن درجه 4 کشور برزیل را به ایران می آورند و با او قراردادی به مبلغ 10 هزار دلار امضا می کنند که 80 درصد آن در جیب دلال یا به قول خودشان «ایجنت» می رود و درصدی از قرارداد نیز به مدیرعامل باشگاه و بازیکن می رسد. آن طور که من می دانم در فوتبال ما قراردادهای عجیبی بسته می شود و دلال ها پول های کلانی به جیب می زنند.

سوژه جذابی هستم

آیا رضا رشیدپور نمی تواند برای حضور در برنامه حالا خورشید از من دعوت کند؟ آیا مهران مدیری یا رامبد جوان نمی توانند مرا به دورهمی یا خندوانه دعوت کنند؟ عادل فردوسی پور نمی تواند به عنوان مهمان ویژه برنامه 90 از من دعوت کند؟ این دوستان می توانند از من به عنوان یک لیدر فوتبال عاشق سینما و یک سوژه جذاب و درجه یک در برنامه شان دعوت کنند. بیایید تا زنده هستیم قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم.

از کسی خط نمی گیرم

من در طول دورانی که به عنوان لیدر فوتبال یا کشتی فعالیت داشته ام هرگز به هیچ شخص یا تیمی فحاشی نکرده ام و همواره سعی کرده ام تماشاگران را آرام کنم. علاوه بر این از هیچکس نیز تاکنون خط نگرفته ام و شاید به همین دلیل است که همواره در استادیوم های مختلف از سوی هواداران تشویق می شوم و مردم به من احترام می گذارند.

برای بازیگر شدن یا باید پولدار باشی یا چشم قشنگ!

بعضی از بازیگران برای اینکه جلوی دوربین بروند و مطرح شوند به کارگردان ها و تهیه کننده ها پول می دهند. در سینمای ما حتما باید چشم آبی یا سبز داشته باشید تا وارد دنیای بازیگری شوید. نمی دانم چرا کارگردان های بزرگی مثل مسعود کیمیایی یا پوران درخشنده از من برای حضور در فیلم هایشان دعوت نمی کنند، شاید آنها فکر می کنند من به دلیل کلاه مخملی بودن نمی توانم بازیگر شوم.

چهار روز بازداشت بودم

یک بار در خرم آباد هواداران در خیابان پشت سر من جمع شدند و شعار دادند «بهروز با تعصب»، پس از این ماجرا نیروی انتظامی به من تذکر داد که در خیابان تماشاگران را به سر دادن شعار تشویق نکنم و من نیز به آنان توضیح دادم که مقصر این حرکت من نبوده ام. یک بار دیگر در استادیوم علیه مسئولانی که مرا مورد بی مهری قرار دارند شعار دادم که پس از آن به کلانتری رفتم و در آنجا تعهد کتبی دادم. در یک مورد دیگر نیز وقتی که مردم مقابل یکی از موسسه های مالی و اعتباری تجمع کرده بودند و خواستار بازگشت پولشان بودند من نیز آنجا حضور داشتم و به دلیل سوء تفاهمی که پیش آمد 4 روز بازداشت شده و سپس آزاد شدم.

اگر مشکل فوتبال ایران من هستم، می روم

در حال حاضر بیشتر به عنوان لیدر کشتی فعالیت دارم و از سوی بعضی از تیم های لیگ برتری کشتی دعوت می شوم. من سعی کردم دوباره به فوتبال برگردم اما گویا از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه ها اعلام شده که با من به دلیل نوع تیپ و ظاهری که دارم همکاری نکنند، اگر مشکل فوتبال ایران من هستم و با رفتن من تمام دلال بازی ها تمام شده و مشکلات حل می شود بگویید تا دیگر سراغ فوتبال نروم.

اظهارات جنجالی لیدر معروف درباره دلال بازی و مافیا در فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: