یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

فدراسیون فوتبال پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید را به نکونام داد

کدخبر: 2197740

فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی امید با سرمربی نساجی مازندران مذاکره کرد و احتمال می‌رود او سرمربی تیم زیر ۲۳ سال کشورمان شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از حواشی ایجاد شده در تیم ملی امید ، هفته پیش از انتخاب حمید استیلی ، سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان مدیر تیم ملی امید خبر داد و بیان کرد که به زودی سرمربی این تیم هم معرفی می شود و آنها آماده بازی های آسیایی خواهند شد.

فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که سرمربی تیم امید پس از تعطیلات عید نوروز 1397 انتخاب می شود اما حالا پس از گذشت حدود یک ماه از عید ، هنوز سرمربی تیم ملی امید انتخاب نشده و این درحالیست که بازی های آسیایی نزدیک است و باید دید فدراسیون چه مربی انتخاب می کند.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جواد نکونام ، گزینه اصلی هدایت تیم ملی امید است و پیشنهاد اولیه به او داده شده است. نکونام سابقه بازی در تیم های استقلال تهران ، پاس تهران، اوساسونا اسپانیا و سایپا را دارد و در تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران مربیگری کرده است. نکونام تا کنون نتایج قابل قبولی با نساجی گرفته و با کسب 58 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ آزادگان قرار دارد و در صدد صعود به لیگ برتر است.

نکونام که به عنوان مربی در تیم ملی و زیر نظر کی روش کار کرده، گزینه اصلی سئول نشین ها و فدراسیون برای تیم ملی امید است و طبق اعلام نزدیکان او در نساجی، فدراسیون فوتبال مذاکراتی با این مربی انجام داده اما تمرکز کاپیتان پیشین اوساسونا، روی دو بازی آینده تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز و راه آهن است و پس از آن برای فصل آینده تصمیم گیری می کند.

تیم ملی امید باید خود را برای بازی های آسیایی آماده کند تا بتواند حضور موفقی در این مسابقات داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: