چهره سرنوشت ساز فینال جام حذفی ایتالیا ز نگاه آلگری

کدخبر: 2207927

سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر میلان از بازیکنی سخن به میان آورد که از نظر او چهره تاثیر گذار فینال جام حذفی خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، دو تیم یوونتوس و میلان فینال جام حذفی ایتالیا را امشب برگزار خواهند کرد. آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از بازی از بازیکنی نام برد که می‌تواند چهره تاثیر گذار و سرنوشت ساز فینال باشد.

او گفت‌: پائولو دیبالا در فصل جاری گل‌های حساس زیادی به ثمر رسانده است. او هنوز در مرحله پیشرفت است و می‌تواند بسیار بهتر از این ظاهر شود. دیبالا چهره تاثیرگذار و سرنوشت ساز فینال خواهد بود.

آلگری درباره این دیدار حساس گفت‌: همواره دیدارهای یوونتوس و میلان سخت و نفس‌گیر بوده است. اگر می‌خواهیم میلان را شکست دهیم باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. کیلینی و هوفدس را در این دیدار در اختیار نداریم. همه بازیکنان به غیر از این دو بازیکن آماده هستند.

سرمربی یووه در پایان سخنان خود گفت‌: من در یوونتوس بازیکنان بسیار با کیفیت و خوبی در اختیار داریم. می‌خواهیم فصل را به بهترین نحو به پایان برسانیم. هم قهرمانی در جام حذفی و هم قهرمانی در لیگ را می‌خواهیم.

یوونتوس در رقابت‌های سری A تنها به یک امتیاز در دو بازی پایانی خود برای کسب عنوان قهرمانی نیاز دارد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: