سامان قدوس زیر ذره بین استعدادیابان منچسترسیتی

کدخبر: 2241426

استعداد یابان منچستر سیتی با حضور در ورزشگاه محل برگزاری دیدار اوسترشوند و الفسبورگ عملکرد بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان را زیرنظر گرفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه اوسترشوند این روزها مورد توجه چندین تیم اروپایی قرارگرفته و منچسترسیتی تازه ترین مشتری او است. براساس گزارش رسانه های سوئدی روز شنبه در جریان دیدار تیم های اوسترشوند و الفسبورگ که با نتیجه یک بر صفر و روی پاس گل سامان به سود اوسترشوند به پایان رسید، نمایندگان باشگاه منچسترسیتی در محل برگزاری این مسابقه حضور داشتند و از نزدیک عملکرد قدوس را زیر نظر گرفتند. سایت «سیتی واچ» در ان باره می نویسد، استراتژی منچستر سیتی برای جذب بازیکنان نسبتا ناشناخته با پرداخت هزینه های کم با هدف درآمد زایی ممکن است ادامه یابد. فاش شد یک استعدادیاب این باشگاه بازی سامان قدوس وینگر ایرانی را تماشا کرد. قدوس در دیدار برابر الفسبورگ 90 دقیقه مقابل چشمان نماینده سیتی برای اوسترشوند بازی کرد. 24در ادامه این گزارش آمده است: این بازیکن 24 ساله که می تواند در چندین نقش هجومی بازی کند، در 14 بازی این فصل، 8 گل به ثمر رسانده و همچنین به همراه ایران در جام جهانی 2018 به عنوان بازیکن جانشین برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال حضور داشته است.

او اکنون برای فوتبال سوئد خیلی حیف است و به گفته روزنامه اکسپرسن سوئد، تقریبا به طور قطع این کشور را به زودی ترک خواهد کرد. او قبلا پیشنهاد چینی ها را رد کرده زیرا ترجیح می دهد در اروپا بماند.

سه تیم فرانسوی بوردو، امیان و رن، خواستار او هستند و به نظر می رسد، منچستر سیتی هم خواهان او است که بدون شک می تواند او را جذب کند و سپس او را به طور قرضی به تیم دیگری مثل بردا منتقل کند. دانیل کیندبرگ، رئیس باشگاه اوسترشوند ، از یک پاسخ مستقیم در هنگام در پاسخ به این سئوال که آیا منچستر سیتی پیشنهادی برای قدوس داده است؟ از پاسخ صریح طفره رفت.

کیندبرگ پاسخ داد: "شما هرگز نمی دانید."

سیتی هر ساله روی چنین استعدادی سرمایه گذاری می کنند و معمولا پس از انتقال قرضی آنها به مدت یک و یا دو فصل از آنها را با سود بالایی به فروش می رساند. ممکن است سامان قدوس که 11 بازی ملی دارد،هدف بعدی سیتی باشد.

بیشنر بخوانید:

تیم های فرانسوی و انگلیسی به دنبال جذب سامان قدوس سرمربی جدید اوسترشوند: اتفاق تازه ای برای قدوس نیفتاده است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: