فوتبال جهان|هلند با برتری مقابل قهرمان جهان، آلمان را به لیگ B فرستاد

کدخبر: 2285403

فوتبال جهان - هلند با شکست دادن قهرمان جهان باعث سقوط آلمان به لیگ B ملت‎‌های اروپا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حساس ترین بازی گروه اول لیگ A ملت های اروپا با برتری خانگی 2 بر صفر تیم ملی هلند مقابل فرانسه به پایان رسید.

گل های فینالدوم در دقیقه 44 و دیپای در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی، برتری 2 بر صفر هلند در بازی ورزشگاه فاینورد مقابل قهرمان جام جهانی 2018 را رقم زد تا با این نتیجه هلند شش امتیازی در فاصله یک امتیازی فرانسه هفت امتیازی در رده دوم قرار بگیرد و آلمان با یک امتیاز به عنوان تیم آخر گروه به یک سطح پایین تر یعنی لیگ B سقوط کند. هلند در صورت برتری در آخرین بازی باقیمانده گروه مقابل آلمان به نیمه نهایی راه می یابد.

براساس این گزارش، در گروه اول لیگ B ملت های اروپا اسلواکی 4 بر یک اوکراین را برد، اما این نتیجه خللی در صعود از پیش تعیین شده اوکراین به لیگ A به وجود نیاورد.

در گروه چهارم همین سطح، دانمارک در خانه ولز 2 بر یک پیروز شد و به لیگ A راه یافت. جمهوری ایرلند هم به سطح لیگ C سقوط کرد.

جمعه شب همچنین در گروه سوم لیگ C، قبرس و بلغارستان به تساوی یک - یک رضایت دادند و اسلوونی در خانه خودش مقابل نروژ به همین نتیجه رضایت داد.

در گروه چهارم لیگ D نیز ارمنستان در زمین جبل الطارق 6 بر 2 پیروز شد و مقدونیه 2 بر صفر میزبانش، لیختن اشتاین را شکست داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: