غلامرضا شعبانی‌بهار: کارها در تیراندازی با کمان به خوبی در حال انجام است

کدخبر: 2287834

غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: از فروردین ماه به بعد مسابقات جهانی و آسیایی آغاز می‌شود و در ریکرو در هلند مسابقات کسب سهمیه المپیک را خواهیم داشت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار ما با یک فراخان ملی و برگزاری مسابقات انتخابی آغاز شد که حضور ورزشکاران بی سابقه بود. اردوی گسترده شبانه روزی آغاز شده و امروز به پایان رسیده است.از دو هفته آینده اردوها از سر گرفته می شود. در تلاشیم در اهواز ادامه اردوها را برگزار کنیم که هوا در آنجا گرمتر است. از فروردین ماه به بعد مسابقات جهانی و آسیایی آغاز می شود و در ریکرو در هلند مسابقات کسب سهمیه المپیک را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: مسائلی از قبل در این رشته بوده که خداراشکر کار به خوبی دنبال می شود.کارهای ما بدون حمایت وزارت وررش و داورزنی محقق نمی شد.در اولین حمایت بودجه ما را افزایش دادند و دستمان بازتر شد. داورزنی از جنس ورزش است و دغدغه ها را درک می کند.

پنجمین هفته مسابقات لیگ تیراندازی با کمان برگزار شد

نیما محبوبی، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: بحث خوابگاه بچه ها از مشکلات ماست و محل استراحت نداریم . قبل از جاکارتا تجهیزاتی تهیه شد و امیدواریم این حمایت ادامه داشته باشد چون هزینه ها زیاد است.

زهرا دهقان، کماندار المپیکی ایران در 2012 نیز یادآور شد: با توجه به گرانی دلار تجهیز کردن کمان ها سخت است. محل اسکان ریکاوری در شان ما نیست.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: