فوتبال جهان| احتمال غیبت اوزیل در مصاف آرسنال با منچستریونایتد

کدخبر: 2290741

فوتبال جهان - هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال ممکن است بازی حساس این تیم مقابل منچستریونایتد در هفته پانزدهم لیگ برتر را از دست بدهد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال از مبهم بودن حضور مسعود اوزیل در بازی این تیم مقابل منچستریونایتد خبر داد. توپچی ها که یکشنبه هفته جاری بدون حضور اوزیل در دربی لندن بازی 2 بر یک باخته مقابل تاتنهام را با پیروزی 4 بر 2 عوض کردند، ظاهراً در بازی فردا شب (چهارشنبه) خود هم نمی توانند روی کمک این هافبک آلمانی حساب کنند و دلیل آن مصدومیت کمر اوست.

امری در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: اوزیل به تنهایی تمرین کرده است. من نمی دانم که آیا او برای بازی چهارشنبه شب آماده خواهد بود یا نه. من روز گذشته گفتم که او کمر درد دارد و از سه شنبه هفته گذشته این مشکل را داشته است. او نتوانست در کیف (مقاب ورسکلا در لیگ اروپا) بازی کند، همین طور مقابل تاتنهام. در حال حاضر هم من نمی دانم که آیا او می تواند در منچستربازی کند یا نه.

پیروزی آرسنال در دربی لندن در یک بازی پرگل

امری سپس درباره آینده آرون رمزی صحبت کرد، بازیکنی که در این فصل اغلب نیمکت نشین بوده است اما در دربی لندن خوش درخشید. قرارداد او در پایان این فصل تمام می شود و باشگاه ظاهراً قصد تمدید آن را ندارد.

امری درباره وضعیت فعلی و حال رمزی هم گفت: دو ماه پیش ما با هم درباره حال و آینده او صحبت کردیم. من فکر می کنم که گفت و گوی خوبی بود. من اینجا در نشست خبری این را هم به شما می گویم که من از او می خواهم تمام تمرکزش را فقط روی تیم و روی ارائه بهترین بازی هایش برای ما قرار دهد. وضعیت فعلی او چیزی است که من می خواهم و آینده اش هم قطعاً برای او و خانواده اش بسیار مهم است. ما باید آرام باشیم و تفاوت های بین آینده و حال او را درک کنیم. من فکر می کنم که در بازی های اخیر او با تمرکز بازی کرده است. من در چند بازی اخیرمان او را زیر نظر داشتم. تمرکز داشتن او برای ما اتفاقی خوبی است و به ما کمک کند. او باید درباره آینده اش و خانواده اش فکر کند اما اگر همیشه همان عملکردی را ارائه کند که در بازی مقابل تاتنهام داشت، هم برای خودش خوب است هم برای ما.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: