فوتبال جهان| آلگری به دنبال سرمربیگری منچستریونایتد

کدخبر: 2298148

فوتبال جهان - بر اساس گزارش یک رسانه انگلیسی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس به دنبال هدایت شیاطین سرخ است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نشریه «تایمز» انگلیس مدعی شد ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی کنونی تیم فوتبال یوونتوس می خواهد در تابستان پیش رو هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد. این نشریه انگلیسی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که پیش از این لوچانو موجی، مدیر اجرایی پیشین باشگاه یوونتوس مدعی شده بود آلگری فصل آینده سرمربی رئال مادرید و زین الدین زیدان نیز جانشین وی روی نیمکت راه راه پوشان تورین خواهد شد.

باشگاه منچستریونایتد هفته گذشته پس از اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری این تیم به دلیل تداوم نتایج ضعیف، اولگنار سولسشایر را تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت معرفی کرد. این مربی نروژی شروع قدرتمندی با شیاطین سرخ داشته و این تیم را به دو پیروزی متوالی با نتایج 5 بر یک و 3 بر یک مقابل تیم های کاردیف سیتی و هادرزفیلد تاون رسانده است.

سولسشایر: هنوز به هدایت منچستریونایتد عادت نکرده ام/ به طرز عجیبی خونسردم بودم

با وجود شروع خوب سولسشایر با منچستریونایتد اما گفته می شود که سران پرافتخارترین باشگاه انگلیس به دنبال این هستند تا سرمربی بعدی خود را پیش از پایان فصل انتخاب کنند و در ابتدا از مائوریسیو پوچتینو و زین الدین زیدان به عنوان گزینه های مدنظر مدیران باشگاه منچستریونایتد یاد شد.

بر اساس گزارش «تایمز»، آلگری، سرمربی موفق یوونتوس در سال جاری دوره های یادگیری زبان انگلیسی را سپری کرده و پیش از این هم از علاقه اش برای مربیگری در لیگ برتر انگلیس سخن گفته بود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: