فوتبال جهان|جنارو گتوسو: به نتیجه بازی با یوونتوس خوشبین هستم/ ایگواین قطعا بازی خواهد کرد

کدخبر: 2303059

فوتبال جهان - جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی با یوونتوس نسبت به کسب سوپر جام ایتالیا ابراز امیدواری کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در سوپرجام ایتالیا نسبت به کسب نتیجه و بالای سر بردن جام ابراز امیدواری کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان درباره این بازی گفت: شایعات زیادی پیرامون وضعیت ایگواین وجود دارد اما او آرام است و به همراه هم تیمی هایش، تمرینی خوب و حرفه ای داشت. ایگواین همیشه با هم تیمی هایش شوخی می کند و لبخند به لب دارد. شاید پس از خراب کردن پنالتی برابر یووه و اخراج، چیزهایی برای او تغییر کرده باشد.گونسالو هرگز نزد من نیامده تا بگوید می خواهد از تیم جدا شود. او در دسترس است و قطعا بازی خواهد کرد. لوکاس پاکتا آماده است و می تواند کمک حال تیم باشد.حتی ممکن است از ابتدا به میدان برود. باید بازی خودمان را انجام دهیم. آرام باشیم و فکر نکنیم یوونتوس تیم قوی تر از میلان است. به نتیجه بازی خوشبین هستم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.

گتوسو در ادامه افزود: از حضور در عربستان سعودی خوشحال هستیم چرا که واقعا استقبالی استثنایی از ما به عمل آمد. برای بازیکنان جوان تیم، آرزوی قهرمانی در سوپرجام را دارم تا به این وسیله درک کنند می توانند بهتر و بهتر عمل کنیم. مایلم نگرشی را از بازیکنانم ببینم که در بسیاری از بازی های این فصل دیده ام. باید در دفاع فشرده باشیم، آرام بمانیم و برای کسب پیروزی تلاش مضاعف انجام دهیم. از 2 گل کوترونه مقابل سمپدوریا بسیار راضی هستم. او بازیکن مهمی برای ما است و پیشرفتش فوق العاده بوده است. کوترونه وقتی به عنوان یار تعویضی به زمین می آید، تفاوت را رقم می زند.

فوتبال جهان| آلگری: پیروزی در اولین بازی پس از تعطیلات زمستانی آسان نبود/ بن عطیه به بازی با میلان نمی رسد

فوتبال جهان|میلان در وقت های اضافه به یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کرد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: