فوتبال جهان| اینتر پیشنهاد آرسنال برای معاوضه پریشیچ با اوزیل را رد کرد

کدخبر: 2305783

فوتبال جهان - باشگاه اینتر پیشنهاد آرسنالی‌ها مبنی بر معاوضه ایوان پریشیچ با مسعوت اوزیل را نپذیرفت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (شنبه) بود که نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلواسپورت» با انتشار گزارشی مدعی شد، باشگاه اینتر آماده فروش ایوان پریشیچ است و با دریافت پیشنهادی بین 35 تا 40 میلیون یورو این هافبک کروات را خواهد فروخت و به جای او به سراغ یانیک کاراسکو خواهد رفت. منچستریونایتد در تابستان 2018 تلاش زیادی برای جذب هافبک کروات نراتزوی کرد، اما در نهایت اینتر با فروش او مخالفت کرد. موضع نراتزوری اما ظاهراً تغییر کرده و این باشگاه ایتالیایی دیگر خیال مقاومت برای حفظ پریشیچ را ندارد و حتی حاضر شده 10 تا 15 میلیون کمتر از رقمی که در تابستان برای فروش او می خواست بگیرد و به فروش او رضایت دهد.

اکنون رسانه های انگلیسی خبر می دهند که باشگاه آرسنال سعی دارد پریشیچ را به طور قرضی با قابلیت خرید در پایان فصل جاری و یا معاوضه این بازیکن با مسعوت اوزیل را از اینتر به خدمت بگیرد، اما باشگاه اینتر پیشنهاد معاوضه این دو بازیکن با یکدیگر را رد کرده است. آرسنال مذاکراتش را با باشگاه اینتر آغاز کرده اما این باشگاه ایتالیایی تنها به دنبال فروش پریشیچ در ازای 40 میلیون یورو است.

اینتر به فروش پریشیچ رضایت داد

پریشیچ 29 ساله بارها از علاقه اش برای بازی در لیگ برتر انگلیس سخن گفته و بعد از اینکه باشگاه اینتر در تابستان 2018 مانع پیوستن وی به شیاطین سرخ شد، سطح کیفی بازی اش افت کرده و هواداران اینتر از این بابت نگران هستند که هافبک کروات شان به مانند بازی های ملی برای نراتزوری بازی نمی کند.

ایوان پریشیچ تا سال 2020 با اینتر قرارداد دارد و تا کنون در 140 بازی از رقابت های مختلف برای این تیم به میدان رفته و 34 گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: