فوتبال جهان| جلسه ساری با مدیران باشگاه چلسی/ ایستگاه تاتنهام آخرین فرصت «آقای ۳۳»

کدخبر: 2313577

فوتبال جهان- سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی تا اخراج از این تیم فاصله چندانی ندارد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «سان» خبر داد مائوریتزیو ساری که در آستانه اخراج از سمت سرمربیگری تیم فوتبال چلسی قرار دارد، امروز (سه شنبه) با مدیران این باشگاه ملاقاتی خواهد داشت تا در خصوص آینده حرفه ای اش در این باشگاه به بحث و گفت وگو با یکدیگر بپردازند. طبق این گزارش در صورتی که «آقای 33» - لقب ساری به دلیل کار بر روی اجرای 33 ضربه شروع مجدد متفاوت در تیم سانسووینو ایتالیا - نتواند تیمش را در بازی فردا شب مقابل تاتنهام به پیروزی برساند از سمت سرمربیگری آبی پوشان لندنی اخراج خواهد شد.

چلسی چهار بازی از 6 بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته که شکست 4 بر صفر مقابل بورنموث و باخت 6 بر صفر برابر منچسترسیتی جرو آنهاست. تیم تحت هدایت ساری اخیراً در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس با نتیجه 2 بر صفر مغلوب منچستریونایتد شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت، این در حالی است که آنها یکشنبه شب هم در دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس در ضربات پنالتی مغلوب منچسترسیتی شدند و از کسب جام باز ماندند.

باشگاه چلسی «کپا» را جریمه کرد

به این ترتیب تنها هدف قابل دسترسی برای چلسی در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است که برای این کار نیز کار سختی در پیش دارد، چرا که رقابت نزدیکی با تیم های آرسنال و منچستریونایتد دارد.

چلسی از ساعت 23:30 فردا (چهارشنبه) در هفته بیست وهشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای تاتنهام است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: