فوتبال جهان| بوفون: پیشنهادی بزرگ از منچستریونایتد را رد کردم

کدخبر: 2315346

فوتبال جهان - جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید پیشنهاد قابل‌توجه منچستریونایتد را رد کرده است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوئیجی بوفون که پس از 17 سال حضور در یوونتوس تابستان 2018 از این تیم ایتالیایی جدا و به پاری سن ژرمن پیوست، در آستانه بازی برگشت این تیم فرانسوی با منچستریونایتد در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شبکه تلویزیونی «بی تی اسپورت» گفت: زمانی که در پارما بازی می کردم، سرالکس فرگوسن به مدت دو یا سه سال بازی مرا از نزدیک دنبال می کرد و همیشه استعدادیاب های باشگاه را برای تماشای بازی های من به ایتالیا می فرستاد.

دروازه بان پیشین یوونتوس تصریح کرد: در آن مقطع پارما دنیای من بود و نمی خواستم این تیم را ترک کنم. چند سال بعد هم پیشنهاد بزرگی از منچستریونایتد دریافت کردم، زمانی که آنها در حال ساخت تیم خود بودند و مهمترین تیم اروپا شده بودند. منچستریونایتد مرا در صدر لیست خرید خود قرار داده بود اما من در یوونتوس ماندم.

بوفون: پاری سن ژرمن شکست دادن منچستریونایتد را آسان جلوه داد/ دغدغه تمدید قرارداد ندارم

بوفون 41 ساله در زمان حضورش در یوونتوس 9 عنوان قهرمانی در سری A ایتالیا، 4 قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و 5 قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرد، هرچند همچنان بزرگترین حسرت دوران حرفه ای وی ناکامی در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است، این در حالی است که اگر به منچستریونایتد ملحق می شد می توانست یک قهرمانی در این رقابت ها را با شیاطین سرخ تجربه کند.

تیم های پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در حالی از ساعت 23:30 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه پارک دوپرنس شهر پاریس به مصاف هم می روند که بازی رفت با برتری 2 بر صفر پاریسی ها همراه شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: