فوتبال جهان| روبن بازی برگشت بایرن مونیخ - لیورپول را از دست داد

کدخبر: 2316196

فوتبال جهان - بال هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ نمی‌تواند این تیم را در بازی خانگی برابر قرمزپوشان مرسی‌ساید همراهی کند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرین روبن نمی تواند بایرن مونیخ را در حساس ترین بازی این فصلش همراهی کند. این بال هلندی که سابقه بدی در زمینه مصدومیت دارد، دچار مصدومیتی شده است که او را از بازی برگشت باواریایی ها مقابل لیورپول در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها باز می دارد.

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ با تأیید مصدومیت بازیکن کهنه کار تیمش در مقطعی که دیگر بال باوریایی ها کینگسلی کومان هم مصدوم و خانه نشین شده، گفت: آرین روبن از ناحیه ساق پا مصدوم شده است و به بازی نمی رسد. کومان در مسیر بازگشت قرار دارد و ما امیدواریم که او بتواند خودش را به بازی مقابل لیورپول برساند. آرین اما قطعاً برای آن بازی آماده نخواهد بود.

در همین حال کورنتین تولیسو، دیگر هافبک باواریایی ها هم که در ماه سپتامبر از ناحیه رباط زانوی آسیب دید هنوز آماده بازگشت به میادین نشده است. گفته می شود که او تا پایان ماه مارس نمی تواند بازی کند. کواچ درباره تولیسو هم گفت: ما انتظار داریم که تولیسو در پایان ماه برگردد.

خط قرمز یواخیم لوو روی نام سه ستاره بایرن مونیخ

بایرن مونیخ امروز در بوندس لیگا میزبان ولفسبورگ است و 4 روز بعد در آلیانتس آره نا میزبان لیورپول خواهد بود. مصاف دو تیم در دور رفت بدون گل تمام شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: