جهانبخش: در برایتون هفته به هفته در حال بهتر شدن هستم

کدخبر: 2318113

ستاره ایرانی تیم برایتون می‌گوید او هفته به هفته در حال بهتر شدن در تیم خود یعنی برایتون است.

به گزارش ایسنا و به نقل از THEARGUS، علیرضا جهانبخش در دیدار اخیر تیمش برایتون برابر کریستال پالاس در لیگ برتر به میدان رفت و اکنون خودش را برای بازی حساس با میلوال در جام حذفی آماده می‌کند که قرار است یکشنبه برگزار شود.

علیرضا جهانبخش درباره بازی با کریستال پالاس گفت: جو ورزشگاه در سلهرست پارک فوق‌العاده بود و نیاز داشتیم که ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم تا شرایطمان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم. از قبل از مسابقه صحبت‌های زیادی مطرح بود که بازی با پالاس اهمیت زیادی برای تیم دارد و خوشبختانه ما توانستیم برنده این دیدار مهم شویم . بازی‌های خارج از خانه در لیگ برتر واقعاً دشواری‌های زیادی دارد و بازی در زمین پالاس هم که هواداران حمایت پرشوری از تیم خود داشتند و سرو صدای زیادی ایجاد می‌کردند خیلی سخت بود.

او درباره بازی با میلوال در جام حذفی نیز گفت: بله این دیدار نیز دیدار دشواری است و باید بتوانیم برنده مسابقه شویم . برتری در این مسابقه باعث می‌شود هوادارانمان را حسابی خوشحال کرده باشیم. الان روحیه خوبی به دست آوردیم و به همین خاطر شرایط بهتری برای ما ایجاد شده است تا بتوانیم میلوال را نیز در جام حذفی شکست دهیم. باید بتوانیم در بازی برابر میلوال نیز به مانند بازی با پالاس ظاهر شویم و ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

ستاره ایرانی درباره بازگشت به آلکمار برای یک دیدار گفت: ملاقات خوبی بین من و هواداران و البته هم تیمی‌های سابقم بود. آنها همه من را دوست دارند و خوشحالم که بار دیگر این فرصت ایجاد شد که بتوانیم دیداری داشته باشیم. خوشبختانه شرایطم در برایتون بازی به بازی در حال بهتر شدن است. خیلی‌ها کار من را در برایتون دنبال می‌کنند و منتظر این هستند که بتوانم اولین گلم را برای برایتون به ثمر برسانم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: