فوتبال جهان|زین‌الدین زیدان: به احترام عملکرد رونالدو کلاه از سر برمی‌دارم/ ایسکو و مارسلو مقابل سلتاویگو بازی می‌کنند

کدخبر: 2318198

فوتبال جهان - زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد دو بازیکن برزیلی و اسپانیایی این تیم آماده حضور در ترکیب کهکشانی‌ها هستند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سلتاویگو در هفته بیست وهشتم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از یک نبرد دشوار گفت و ابراز امیدواری کرد در اولین حضور روی نیمکت تیم سفیدپوش در دومین دوره حضورش در برنابئو، پیروزی را به چنگ بیاورد.

سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید در این باره گفت: ایسکو و مارسلو آماده هستند در ترکیب رئال مادرید به میدان بروند و هیچ مجازات یا تنبیهی در کار نیست. ایسکو می خواهد فوتبال بازی کند و ما هم فقط به فوتبال فکر می کنیم. من روی ایسکو مانند دیگر بازیکنان حساب باز می کنم. می خواهم همه حس کنند بخشی از تیم هستند. قرار نیست در این مقطع از فصل در مورد گرت بیل صحبت کنم. هنوز 11 بازی تا پایان فصل مانده و روی بیل نیز مانند دیگر بازیکنان حساب باز می کنم. او آماده بازی کردن در ترکیب رئال مادرید است.

زیدان در ادامه افزود: علاقه ای ندارم در مورد بازیکنانی که عضو رئال مادرید نیستند، صحبت کنم، اما نیمار و کیلیان امباپه هر دو بازیکنانی باکیفیت هستند. من علاقه دارم با برخی بازیکنان سایر تیم ها کار کنم، اما در حال حاضر فقط به بازی با سلتاویگو فکر می کنم. من رونالدو را تحسین می کنم؛ کاری که همیشه انجام داده ام. کلاه خودم را برای آنچه او در لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکومادرید ارائه کرد، از سر برمی دارم، اما چنین عملکردی از رونالدو دیگر باعث تعجب من نمی شود.

جدول رده بندی لالیگا

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: