شیعی: شانسی برای برانکو در تیم ملی نمی‌بینم/ زورمان به پرسپولیس نرسید

کدخبر: 2322358

مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برانکو تحت قرارداد پرسپولیس است و به شخصه شانسی برای او در تیم ملی نمی‌بینم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مقابل پرسپولیسی بازی کردیم که نایب قهرمان آسیاست و این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم. بچه‌های ما هم توانایی خودشان را نشان دادند، اما واقعیت این است که زورمان به پرسپولیس نرسید. امیدوارم در ادامه راه بهتر شویم و به جایگاه واقعی خودمان برسیم.

وی در مورد این‌که انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به کجا رسید، گفت: این موضوع قرار است به هیأت رئیسه بیاید و بررسی شود و کار کارشناسی صورت بگیرد. بعد از مجمع فدراسیون جلسه‌ای برگزار نشده و امیدواریم بعد از تعطیلات تاج هم که عجله زیادی برای انتخاب سرمربی دارد، گزینه‌ها را بیاورد و بررسی شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد این‌که صحبت برانکو برای تیم ملی است و آیا وزیر هم نظری می‌دهد یا خیر، گفت: بعید می‌دانم. وزیر ورزش در مورد این مسائل دخالت نمی‌کند. برانکو در حال حاضر تحت قرارداد پرسپولیس است و به شخصه شانسی برای او نمی‌بینم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: