علاقه‌ مورینیو به هدایت آرسنال

کدخبر: 2338105

سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد نسبت به سرمربیگری توپچی‌های لندن علاقه‌مند است.

ژوزه مورینیو که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد در ماه دسامبر 2018 دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته، بی‌صبرانه منتظر بازگشت به عرصه مربیگری است. برنامه تلویزیونی «ال‌چیرینگیتو» اسپانیا مدعی شد سرمربی پیشین تیم‌های چلسی، اینتر و رئال مادرید تمایل دارد روی نیمکت سرمربیگری آرسنال بنشیند و اگر اونای اِمری که این روزها تحت‌فشار است از سمت سرمربیگری توپچی‌های لندن اخراج شود، او نسبت به هدایت آرسنال علاقه‌مند است.

اخیراً نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داده بود، مدیران باشگاه بورسیا دورتموند نسبت به استخدام ژوزه مورینیو علاقه‌مند هستند و این سرمربی پرتغالی را گزینه مناسبی برای جانشینی لوسین فاوره به منظور بازگرداند زردپوشان وستفالن به مسیر درست در رقابت‌های بوندس‌لیگا می‌بینند. این سرمربی پرتغالی که در حال یادگیری زبان آلمانی است، گفته می‌شود از ماه مِی تا سپتامبر پیشنهاد باشگاه‌هایی همچون موناکو، لیل، ولفسبورگ، شالکه و میلان را رد کرده است.

در سوی دیگر در هفته‌های گذشته گزارش‌هایی منتشر شده مبنی اینکه فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید علاقه‌مند است ژوزه مورینیو را به سانتیاگوبرنابئو بازگرداند و در صورتی که با زین‌الدین زیدان قطع همکاری کند، این سرمربی پرتغالی را استخدام خواهد کرد.

آرسنال فصل جدید لیگ برتر انگلیس را خیلی خوب شروع نکرده و با کسب 4 پیروزی، 4 تساوی و 2 شکست از 10 بازی، در حال حاضر با 16 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد و با لیورپول صدرنشین 12 امتیاز اختلاف دارد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: