اعتراض پدرینی به برگزاری مسابقات والیبال ایتالیا

کدخبر: 2348627

مدیرعامل باشگاه مودنا با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا گفت: چرا مدارس تعطیل است، اما مسابقات باید برگزار شود؟

رقابت‌های والیبال سری آ ایتالیا با وجود شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران در حال برگزاری است. کتیا پدرینی، مدیرعامل مودنا با انتقاد از این شرایط اظهار داشت: برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران به باشگاه‌ ما ضرر مالی خواهد زد. در هر دیدار که تماشاگران در آن حضور ندارند، حدود 50 هزار یورو ضرر می‌کنیم.

وی ادامه داد: با شرایطی که وجود دارد، بهتر بود که مسابقات تا پایان مارس تعطیل می‌شد. چرا این روزها مدارس تعطیل هستند، اما مسابقات سری آ باید برگزار شود؟ همه باید به فکر سلامتی ورزشکاران و جامعه باشند. تاکنون فکر کرده‌اید که اگر یک بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شود چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

دیگو موسنا، رئیس سازمان لیگ ایتالیا در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه مودنا گفت: ما شرایط را درک می‌کنیم، اما این موضوع را هم باید مدنظر داشت که مسابقات والیبال همچون سایر رشته‌ها پشت درهای بسته برگزار می‌شود. به عقیده ما در شرایط کنونی ورزش می‌تواند به مردم آرامش دهد.

وی گفت: ما حتی به فکر کودکان توپ جمع‌کن هم هستیم. آنها با رعایت نکات بهداشتی و دستکش در کنار زمین حضور پیدا می‌کنند؛ البته هیچ قانونی وجود ندارد که ما را مجبور کند تا از کودکان برای این کار استفاده کنیم.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: