وزیر به حواشی قرارداد سنگین ویلموتس واکنش نشان داد

کدخبر: 2355187

وزیر ورزش و جوانان گفت: مسئولیت قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی با فدراسیون فوتبال است و خودشان در این زمینه به نهادهای نظارتی پاسخ خواهند داد.

مسعود سلطانی فر درباره حواشی قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی و معرفی وی از سوی انجمن فرهنگی ایران - هلند و وزارت ورزش، گفت: این موضوع ماجرای پیچیده ای نیست. در طول روز، نامه های اداری مختلف زیادی برای وزارت ورزش می آید. این نامه ها را به فدراسیون ها ارجاع می دهیم و آنها باید تصمیم اصلی را بگیرند. نقش وزارت ورزش نظارتی است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این نامه -نامه معرفی مارک ویلموتس برای تیم ملی فوتبال از سوی انجمن ایران - هلند- برای فدراسیون فوتبال آمده بود و من نوشتم برای بررسی و بهره برداری به این فدراسیون ارجاع شود. علاوه بر سه گزینه ای که در نامه بود، گزینه های دیگری هم مطرح بود که حدود 9 نفر بودند ولی تصمیم گیرنده اصلی فدراسیون فوتبال بود.

سلطانی فر تصریح کرد: تمام موارد را خود فدراسیون بررسی کرده است. مسئولیت قرارداد ویلموتس هم با فدراسیون فوتبال است و قطعا خودشان به نهادهای نظارتی پاسخ خواهند داد.

وزیر ورزش در واکنش به این اظهارات مهدی تاج (رئیس پیشین فدراسیون فوتبال) مبنی بر اینکه «سلطانی فر بند فسخ سه ماهه را در قرارداد گنجانده بود» گفت: بر اساس تجربیات گذشته من این بند را توصیه کردم چون اگر نتوانستیم با یک سرمربی همکاری کنیم راهی برای قطع همکاری وجود داشته باشد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: