مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار گفته است

کدخبر: 2360628

یک منبع خبری در کشور برزیل مدعی شده است که لیونل مسی به هم‌تیمی سابقش در بارسلونا گفته است که پس از ترک نوکمپ قصد دارد در کدام تیم بازی کند.

ژرژ نیکلا خبرنگار شبکه ESPN برزیل در گزارشی ادعا کرد که لیونل مسی به هم‌تیمی سابقش نیمار تماسی داشته تا به او اطلاع دهد که مقصد بعدی‌اش کجاست.

این خبرنگار برزیلی مدعی شده که مسی - کسی که دو روز پیش با ارسال یک فکس از باشگاه بارسلونا خواست قراردادش را فسخ کند - به نیمار گفته که عازم منچستر است تا به سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا ملحق شود. علاوه بر این مسی ضمن اعلام مقصد بعدی‌اش به نیمار، خواسته به نوعی او را ترغیب کند که از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود و همراه با ستاره آرژانتینی به انگلیس برود. به این ترتیب به نظر می‌رسد که مسی نه تنها تصمیم خود برای ترک بارسلونا را گرفته بلکه منچسترسیتی را هم به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده است.

مسی مشتریان دیگری مانند اینتر و پاری‌سن‌ژرمن هم دارد اما او می‌خواهد به تیمی برود که شانس قهرمانی دارد و به نظرش سیتی بهترین گزینه است. پیوستن به این تیم علاوه قراردادن مسی در موقعیتی خوب برای کسب جام‌های داخلی و اروپایی، او را به پپ گواردیولا می‌رساند، مربی که در بارسلونا زیر نظر او بهترین مقطع از دوران بازی‌اش را تجربه‌ کرد.

منچسترسیتی جزو معدود باشگاه‌های دارای توان مالی پرداخت هزینه‌های عقد قرارداد با مسی است اما بالا بودن ارقام خرید ستاره آرژانتین در شرایطی که سیتی هنوز در مظان اتهام دور زدن قانون بازی جوانمردانه مالی است، امکان دارد موانعی را برای انتقال شماره ۱۰ بارسلونا به ورزشگاه اتحاد ایجاد کند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: