توافق فدراسیون با «شستا» برای بازپرداخت مطالبه سنگین

کدخبر: 2368570

معاون وزیر ورزش اعلام کرد فدراسیون فوتبال با شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برای پرداخت مطالبات این شرکت به توافق رسیده است.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) بعد از مشکلات فدراسیون فوتبال در پرداخت قرارداد «مارک ویلموتس» مبلغ ۲ میلیون یورو به فدراسیون کمک کرد. با این حال و بعد از گذشت ماه‌ها از جدایی ویلموتس از تیم ملی ایران، فدراسیون نتوانست مطالبات کامل خود را به شستا بازگرداند.

چند روز پیش بود که شرکت شستا اقدام به توقیف اموال فدراسیون فوتبال و مزایده ساختمان این فدراسیون کرد. این شرکت همچنین ساختمان باشگاه پرسپولیس را هم که متعلق به فدراسیون فوتبال است، به مزایده گذاشت.

این اتفاق پس از وساطت مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و گفتگو با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت موقت به حالت تعلیق در آمد تا فکری به حال این مطالبات و مشکل فدراسیون فوتبال شود.

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه مجمع فدراسیون اسکی در پاسخ به سئوال خبرنگاران در این مورد، گفت: توافقاتی در این زمینه صورت گرفته است و به زودی فدراسیون بدهی خود را به شستا پرداخت می‌کند.

باتوجه به بالا بودن مبلغ این بدهی مشخص نیست فدراسیون فوتبال که پولی در حساب خود ندارد چطور می‌تواند این بدهی را بپردازد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: