مهدی مهدوی: انگیزه زیادی برای برد مقابل ایتالیا داشتیم

کدخبر: 922226

پاسور دوم تیم ملی والیبال افزود: به خاطر کری که بازیکنان دو تیم با هم دارند، می‌خواستیم این بازی را ببریم، چرا که بازی رده بندی لیگ جهانی را مقابل این تیم باخته بودیم

به گزارش «نسیم»، پاسور دوم تیم ملی بعد از اولین پیروزی در رقابت های قهرمانی جهان گفت:« ما همیشه مقابل ایتالیا انگیزه داریم. با این برد هم ثابت کردیم ایران همیشه حرف برای گفتن دارد.انگیزه خیلی زیادی داشتیم. همیشه بازی های ایران و ایتالیا قشنگ می شود. به خاطر کری که بازیکنان دو تیم با هم دارند. می خواستیم این بازی را ببریم. چرا که بازی رده بندی لیگ جهانی را باخته بودیم. ولی انگیزه زیاد باعث برد شد. اگر بچه ها از اول سال تا به حال تحت فشار نبودند بهتر بازی می کردند. ما هنوز خسته ایم. شادابی اول سال را نداریم. با این حال سعی می کنیم با همین شرایط بازی بعدی را بهتر بازی کنیم.»
وی تصریح کرد:«در ست سوم دو، سه پوئن عقب بودیم که با دوتعویض های خوب کواچ مساوی کردیم و بعد هم به بازی برگشتیم.»
مهدوی دلیل بازی منطقی تیم ملی را به تجربه زیاد بازیکنان دانست و افزود :«به خاطر تجربه بازی در لیگ جهانی وبازی های تدارکاتی خوب کم کم داریم به روز می شویم. سال های قبل ما بازی نمی کردیم و مقابل تیم های بزرگ قرار می گرفتیم. حالا هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتر داشته باشیم مطمئن باشید با آرامش بیشتر و راحت تر بازی می کنیم. همه این بازی ها تجربه است و امیدوارم تجربه خوبی از بازی با ایتالیا برای بازی دوشنبه مقابل امریکا به دست آوریم. بازی با امریکا خیلی سخت است.امیدوارم جلوی امریکا قهرمان لیگ جهانی و بهترین تیم دنیا بازی خوبی انجام دهیم.»
ارسال نظر: