الماسی: امام خمینی (ره) عزت را به مردم ایران بازگرداند

کدخبر: 1004217

این بازیگر کشورمان در مراسم تجدید بیعت هنرمندان با آرمان‌های امام خمینی (ره) گفت: ایشان برای اولین بار به مردم عامی و عادی در کشور جایگاه دادند

به گزارش خبرنگار «نسیم» جهانگیر الماسی در مراسم تجدید بیعت هنرمندان با آرمان‌های امام خمینی (ره) که امروز در حسینیه جماران برگزار شد، با بیان اینکه در اینجا به عنوان فردی حاضر شده ام که با انقلاب اسلامی به صورت جدی در عرصه فعالیت های هنری حضور یافتم، گفت: پیش از این نیز یک بار زمانی که امام خمینی در قید حیات بودند به اینجا آمدم و ایشان را دیدم و بار دوم در منزل آقای حجازی بود که در محضر ایشان تلمذ کردم .

وی افزود: امام با انقلاب خود عزت انسانی را به ملت ایران هدیه کرد، با این حال چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم مشارکت مدنی ما تحت انتقاد قدرت ها باعث لطمه خوردن به شخصیت هایمان شده است و با وجود اینکه مردان بزرگی در تاریخ مان داشته ایم، ولی قدرت طلبان با حذف آنها باعث شدند که ما محلی از اعراب نداشته باشیم، ولی در نهایت امام خمینی عزت را به مردم ایران برگرداند.

این هنرمند کشورمان با بیان اینکه مسئولین با توجه به بطن مردم از سوی امام خمینی در جایگاه هایشان معرفی شدند، اظهار داشت: ایشان برای اولین بار به مردم عامی و عادی که مورد وثوق سایر مردم بودند جایگاهی داد که به نمایندگی در رهبری مردم مشارکت داشته باشند که این به درستی کار هوشمندانه‌ای بود .

الماسی با اشاره به واقعه هفتم تیر تصریح کرد: زمانی که این اتفاق تلخ رخ داد گویی که هیچ اتفاقی نیفتاده است؛ چرا که بلافاصله بعد از آن اتفاق عده ای دیگر برای جایگزینی در آن مسئولیت ها معرفی شدند و طبیعتا پاسداشت این معرفت اصلی ترین کاری است که می توانیم برای انقلاب اسلامی انجام دهیم.

وی گفت: امیدوارم با فرماندهی مقام معظم رهبره استقلال در کشور استمرار یابد.

در ادامه رسول نجفیان گفت: آتش شیطانی در حال سیطره به دنیا است، از این رو باید همه با هم متحد شده و تلاش کنیم تا از این آتش شیطانی را از بین ببریم.

وی با بیان اینکه هیچ فردی به سادگی به هدف نمی رسد، افزود: انشاالله همه هنرمندان دست به دست یکدیگر می دهند تا جنگ‌افروزانی که در جلوی دوربین با افتخار اقدام به بریدن سر می‌کنند، سرکوب شوند.

ارسال نظر: