خاموشی: امروزه نظام اسرائیل توسط بعضی از گروه‌ها به خطر افتاده است

کدخبر: 1007298

رئیس سازمان تبلیغات در افتتاح فروشگاه سوره مهر گفت: انتشارات سوره مهر پرچمدار ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و باید این مسئله را حفظ کند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در افتتاح فروشگاه سوره مهر در خیابان انقلاب با اشاره به بازگشت پیکر غواصان شهید گفت: بنده معتقدم که بازگشت این شهدا برای ما پیامی دارد. امروز جانبازی برای من پیغامی با این مضمون فرستاد که این شهدا آمده اند تا ما غرق نشویم.

وی افزود: سوره مهر پرچمدار بحث ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. من اصرار دارم تا به بحث انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن این موضوع در اندیشه اهل قلم توجه زیادی داشته باشیم. اگر پیام فرهنگی شهیدان ما عمیق و وسیع دیده نمی شد امروز دشمنی نوع به نوع با ما انجام نمی شد.

وی با اشاره به پیام های انقلاب اسلامی گفت: روشنگری بشری یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی است. امام خمینی (ره) به این کشور آمدند و به عنوان یک مرجع بزرگ احکام تعطیل شده را دوباره بازیابی کردند و جهان با یک پدیده ای به نام مرجعیت شیعه مواجه شد.

وی پیام دیگر انقلاب را حریت و آزادگی دانست و گفت: در جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل وقتی که تاریخ را ورق می زنیم به این موضوع می رسیم که جمال عبدالناصر آن زمان موشک داشت اما جرات شلیک به اسرائیل را نداشت. من عکس روزنامه کیهان را به یاد می آورم که با این عنوان ثبت شده بود که اعراب در مقابل اسرائیل به زانو در آمدند اما امروز بعضی از گروه ها نظام اسرائیل به خطر انداختند.

وی با بیان اینکه امام خمینی قدرت ایستادگی در مقابل جهانیان را به مردم جهان آموخت، گفت: مردم یمن، عراق و سوریه امروز خودشان قیام می کنند و در مقابل دشمنی ها ایستادگی می کنند.

رئیس سازمان تبلیغات با اشاره به افتتاح فروشگاه سوره مهر گفت: سوره مهر افتخار این را دارد که مفاهیم بلند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ترویج کند. خیلی خوشحال هستیم که این فروشگاه در خیابان انقلاب و مجموعه دانش کشور قرار دارد. این فروشگاه را باید تجهیز کرد.

وی با اشاره به دیدار مسئولان انتشارات سوره مهر با مقام معظم رهبری گفت: یادم می آید آن زمان حضرت آقا گفتند در این کار بمانید و تا آخر بمیرید و این مسئله باید برایش یک توصیه راهبردی انجام شود و با توصیه های عادی کار پیش نخواهد رفت.

ارسال نظر: