مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در حوزه هنری برگزار شد

کدخبر: 1019900

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار عصر روز گذشته و با حضور خانواده های شهدای دیپلمات و خبرنگاران رسانه‌های ارتباط جمعی در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، در ابتدای این برنامه حمزه زاده مدیر انتشارات سوره مهر و رئیس سازمان سینمایی سوره در سخنانی گفت: از زحمات جهادگونه شما خبرنگاران عزیز در عرصه رسانه تشکر می کنم. زیرا امروز جنگ و نبرد واقعی در عرصه رسانه ها است و در این میان خبرنگاران افسران واقعی این جنگ هستند.
وی افزود: خوشبختانه در سال های گذشته حوزه هنری یکی از مراکزی بوده که خبری نداشته که توسط رسانه ها تکذیب شود. البته این امر هم می تواند به دلیل نگاه خطا پوش شما خبرنگاران نیز بوده است. البته حوزه هنری فعالیت های فراوان و قابل توجهی دارد و به صورت متوسط روزانه چندین خبر از سوی ما منتشر می شود. حوزه هنری به صورت متوسط روزانه 2 کتاب و سالی چند فیلم و مستند تولید می کند. همچنین جلسات شعرخوانی و نقد کتاب هم در این مرکز برگزار می شود.
حمزه زاده ادامه داد: از شما خبرنگاران عزیز می خواهم حوزه هنری را خانه خود بدانید و ما و فعالیت های حوزه را مورد نقد و بررسی قرار بدهید. همچنین نقاط ضعف و همچنین محسنات ما را نیز به ما یادآوری کنید. در حقیقت از شما می خواهیم که به این مرکز فرهنگی و انقلابی کمک کنید. نامی که مقام معظم رهبری در سخنان خود به آن اشاره کردند.
مدیر انتشارات سوره مهر خاطرنشان کرد: ما امشب در محضر خانواده های شهدای دیپلمات هستیم. خانواده هایی که حق آنها آنگونه که باید تا به امروز ادا نشده است. شخصا در جلسات و برنامه های مختلفی همراه با این خانواده ای عزی بودم و دیدم که تا امروز چه کوتاهی هایی در حق آنها شده است.
وی اضافه کرد: "مزار شریف" یکی از معدود فیلم هایی است که پیرامون واقعه به شهادت رسیدن و کشتار دیپلمات های ایرانی ساخته شده است. در حقیقت هدف از ساخت این فیلم خون خواهی، حق خواهی و بیان فریاد مظلومیت این شهدای عزیز است. حوزه هنری فیلم زیاد می سازد و امکاناتی را هم برای اکران فیلم ها دارد. منتهی به خاطر شهدا، وضعیت منطقه و دنیای امروز و این اسلام آمریکایی که به دین مبین اسلام در حال ضربه زدن است از شما درخواست می کنم تا برای بهتر دیدن شدن به این فیلم کمک کنید.
حمزه زاده در پایان صحبت های خود گفت: ما در حوزه هنری در تلاش هستیم تا فیلم مزار شریف همزمان با ایران در برخی از کشورهای منطقه اکران شود. تا این اقدام قدمی باشد برای ترویج آرمان های انقلاب اسلامی ایران در منطقه و تکریم خانواده ای شهدای دیپلمات را به جا آورده باشیم.
بر اساس این گزارش، در بخش انتهایی برنامه از خانواده های ریگی، مجید نوری، نور الله نوروزی، حیدر علی باقری، محمد علی غیاثی، محمد ناصر ناصری، رشید فلاح، شهید صارمی و کریم حیدریان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در بخش انتهایی برنامه نیز فیلم سینمایی مزار شریف به صورت خصوصی اکران شد.
ارسال نظر: