اعضای هیات داوران و دبیرخانه جایزه "جلال"، از ارسال اثر منع شدند

کدخبر: 1035566

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی در گفتگو با «نسیم» با اعلام این مطلب افزود: اسامی داوران را بعد از اعلام نتایج خواهیم گفت/ تا پایان هفته آینده نامزدها در همه بخش‌ها و یا دست کم در دو بخش اعلام شوند

مهدی قزلی در گفتگو با «نسیم»، در خصوص برگزاری جایزه ادبی جلال آل احمد گفت: بعد از انتخاب اعضای هیئت علمی، 4 جلسه اعضای هیئت به دور هم جمع شده اند و توانستند آیین نامه را به تصویب برسانند؛ این آیین نامه تقریباً همان آیین نامه سال گذشته است. با این تفاوت که بندی در آن لحاظ شده که اعضای هیات داوران و دبیرخانه این جایزه، نمی‌توانند اثری در آن شرکت دهند و اگر هم شرکت داده باشند، مورد داوری قرار نخواهد گرفت.

وی با اشاره به روند داوری ها افزود: روند داوری جایزه در حال برگزاری است و فکر می کنم تا پایان هفته آینده نامزدها در همه بخش‌ها و یا دست کم در دو بخش اعلام شوند . مدیر بنیاد شعر و ادبیات داستانی گفت: ما مانند سال گذشته اسامی داوران را بعد از اعلام نتایج خواهیم گفت؛ در آیین نامه این جایزه، آمده است که اسامی داوران همزمان با اعلام اسامی نامزدها اعلام شود تا نقطه ابهامی در این باره وجود نداشته باشد.

ارسال نظر: