عشق بین زن و شوهر سپاهی سوژه جدید کتاب نویسنده "عباس طلا"

کدخبر: 2004291

محبوبه معراجی‌پور، نویسنده دفاع مقدس از نوشتن زندگی نامه یک زن و شوهر سپاهی که در زمان دفاع مقدس در کردستان می جنگیدند، خبر داد.

محبوبه معراجی‌پور ، نویسنده دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین » درباره کتاب جدیدش، گفت: سوژه کتاب جدیدم زندگی نامه یک خانومی است که به همراه همسرش دوشادوش در زمان جنگ جنگیده اند.

وی با بیان اینکه حدود یک سال و چند ماه است که مصاحبه های این کار را انجام می دهم افزود: به احتمال زیاد تا یکی دو روز آینده کار نوشتن این کتاب را شروع می کنم؛ هنوز اسمی برای کتاب انتخاب نکرده ام؛ می خواهم در حین نوشتن به اسم کتاب هم برسم.

این نویسنده با شاره به داستان این کتاب گفت: خانمی که در کتاب جدیدم زندگی نامه اش را می نویسم، کسی است که در زمان جنگ همراه با همسرش، که هر دو عضو سپاه پاسداران هستتند پابه پاب هم می جنگند و همسرش توسط کومله ربوده می شود و در نهایت به شهادت می رسد و این زن برای آنکه راه همسرش را ادامه دهد در همان کردستان می ماند.

رامهرمزی با اشاره به مشخص نبودن ناشر کار گفت: عشق بین این زن و شوهر بسیار زیبا و دوست داشتنی است و همین عشق روایت کردن کار را برای من جالب کرده است

ارسال نظر: