با حضور جمعی از هنرمندان و سینماگران

"کوروش کبیر" جمعه چهاردهم اسفند ماه رونمایی می شود

کدخبر: 2014806

فیلمنامه «کوروش کبیر» که بناست بر اساس آن به زودی تولید فیلم سینمایی با همین عنوان آغاز شود، حاصل تلاش چندین  ساله ی مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان برجسته سینماست که پس از سالها تحقیق و پژوهش توسط نشر تریتا منتشر شده  و روز جمعه از آن رونمایی  می گردد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مراسم رونمایی از کتاب «کوروش کبیر» به قلم مسعود جعفری جوزانی روز جمعه چهاردهم اسفند ماه با حضور جمعی از سینماگران، اهالی فرهنگ و هنرمندان در مجموعه ی شهرکتاب الف برگزار می شود

فیلمنامه «کوروش کبیر» که بناست بر اساس آن به زودی تولید فیلم سینمایی با همین عنوان آغاز شود، حاصل تلاش چندین ساله ی مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان برجسته سینماست که پس از سالها تحقیق و پژوهش توسط نشر تریتا منتشر شده و روز جمعه از آن رونمایی می گردد.

گفتنی است از آنجا که سنت انتشار فیلمنامه پیش از ساخته شدن فیلم که ارزش مستقل فیلمنامه را یادآوری می کند مدتی است که متاسفانه در سینمای ایران کنار گذاشته شده ، فیلمنامه «کوروش کبیر» بعد از حدود دو دهه این رسم موفق دیرین را احیا می نمایدو کتاب پیش از تولید فیلم در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

این مراسم با حضور مسعود جعفری جوزانی مولف کتاب و جمعی از هنرمندان و سینماگران برگزار می شود و ورود برای همگان آزاد و رایگان می باشد.

مکان : زعفرانیه - خیابان مقدس اردبیلی - میدان الف - خیابان الف - نبش کوچه سوم

زمان : جمعه 14 اسفند ماه - ساعت 18

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت انتشارات تریتا به نشانی http://www.tritabook.ir/ مراجعه نمایند.

ارسال نظر: