با هدف ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای مدرسان زبان فارسی؛

اولین دوره تخصصی تربیت مدرس بنیاد سعدی آغاز شد

کدخبر: 2034051

نخستین «دوره تخصصی تربیت مدرس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان» با پذیرش ۳۰ فراگیر واجد شرایط و با حضور استادان برجسته زبان شناسی و آزفا در بنیاد سعدی آغاز به کار کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، این دوره تخصصی با هدف تربیت مربیان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان و به منظور بالابردن سطح کیفی این شیوه آموزشی و ارتقای مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان واجد شرایط، در قالب دو کلاس 15 نفره و با تدریس استادان برجسته زبان شناسی و آزفا از دانشگاه های علامه طباطبایی و الزهرا (س) در حال برگزاری است.

شرکت کنندگان در اولین دوره تخصصی، 50 ساعت کلاس آموزشی را با موضوعات «آشنایی با نظام زبان فارسی و زیر نظام‌های آن» و «کارگاه روش تدریس مهارت خواندن و واژه» ، از 29 اردیبهشت تا هفتم خرداد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، صبح تا عصر می گذرانند.

کارگاه‌های «روش تدریس مهارت شنیدن و تلفظ»، «روش تدریس مهارت صحبت کردن و مکالمه» و «روش تدریس مهارت نوشتن و دستور» نیز که سه موضوع دیگر از بخش تخصصی در این دوره آموزشی است، به زودی برگزار خواهد شد.

فراگیران پذیرفته شده در این دوره، پس از گذراندن بخش تخصصی که شامل پنج موضوع آموزشی است، گواهینامه معتبر آموزشی از بنیاد سعدی دریافت می کنند.

همچنین بخش تکمیلی نخستین دوره تربیت مدرس زبان فارسی بنیاد سعدی که شامل پنج موضوع آموزشی است، در تابستان، پاییز و زمستان سال‌جاری، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: