از سوی انتشارات روایت فتح:

شهید ستاری با "روایت ناتمام" رضا رسولی، به بازار کتاب آمد

کدخبر: 2049561

"روایت ناتمام" دوازدهمین کتاب  رضا رسولی است که توسط انتشارات روایت فتح پیرامون زندگی فرمانده شهید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، شهید منصور ستاری منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، "روایت ناتمام" دوازدهمین کتاب رضا رسولی است که توسط انتشارات روایت فتح پیرامون زندگی فرمانده شهید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، شهید منصور ستاری منتشر شده است.

روایت ناتمام دارای سه بخش اصلی است. در بخش اول زندگی و زمانه شهید ستاری توسط خود او روایت می شود؛ بخش دوم فراز و فرودهای زندگی این شهید والا مقام توسط همسر ایشان است و بخش سوم شامل روایت زندگی شهید ستاری به وسیله شش نفر از همرزمان و دوستان وی در نیروی هوایی است.

در مقدمه این کتاب می خوانیم:

از قدیم ترها خوانده بودم که "رزقکم فی السما"، صادقانه بگویم تا وقتی که این سطور را در میان چشم های شاهد شهید نیافته بودم نمی فهمیدم این فضل واسعه خداوند چگونه در آسمان خیال انگیز تعهد و تعبد بر شانه بندگان خدا می نشیند.

شهید منصور ستاری، عنوانی نه برای آسمانی شدن یک رهجوی بلکه نام دیگر آسمان بود. روایت همه دردها و بغض های فروخفته یک نسل که با انقلاب اسلامی پر می گیرد و تا کهکشان شهادت منظومه ها را درخشان می کند.

این کتاب با شمارگان 1100 نسخه، در 140 صفحه و با قیمت 9500 تومان به همراه عکس هایی جذاب و نادیده از شهید ستاری به بازار عرضه شده است.

ارسال نظر: