مدیر شرکت آزاده در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

حمایت دولت از تولیدکنندگان نوشت‌افزار در حد شعار است/ طبق سلیقه مردم پیش می‌رویم

کدخبر: 2061400

رضا حدیدی مدیر شرکت آزاده گفت: ما فقط حمایت دولتی را در شعار دیدیم؛ در همه جای دنیا تغییرات را از ریشه شروع می کنند؛ دولت هم می تواند با حمایت از بخش نوشت افزار ایرانی این کار را انجام دهد اما همه چیز فقط شعار است.

رضا حدیدی مدیر شرکت آزاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: مجموعه آزاده حدود حدود ٥ سال است که در حوزه نوشت افزار ایرانی اسلامی کار می کند، ما قبل از این کار همه برندها را کار می کردیم و مشکلی هم نداشتیم و شاید فروش مان هم بهتر بود اما با توجه به اینکه به تولید ملی و کالای ایرانی اهمیت می دهیم به این حوزه وارد شدیم.

وی افزود: کارمان را با شکرستان شروع کردیم و بعد کلاه قرمزی و پهلوانان و امسال هم که به جناب‌خان رسیدیم؛ ما سعی کردیم خلا نوشت افزارها با کیفیت ایرانی را پر کنیم؛ اگر می خواهیم کار درست انجام دهیم، باید از ابتدا کودکان مان را با این فرهنگ بزرگ کنیم اگر از کودکی این تربیت استفاده از کالای ایرانی نباشد هیچ فایده ای نخواهد داشت. حدیدی تاکید کرد: طرحی که با رنگ بازی شود مردم بیشتر استقبال می کنند، امسال مردم از محصولات "جناب خان" استقبال کردند و فروش خوبی داشتیم.

وی افزود: وقتی اسم کالای ایرانی می آید، شاید مردم به خاطر کیفیت کمی شک داشته باشند اما ما همیشه سعی کردیم طبق سلیقه مردم پیش برویم. مدیر شرکت ازاده در خصوص حمایت های دولتی گفت: ما فقط حمایت دولتی را در شعار دیدیم؛ در همه جای دنیا تغییرات را از ریشه شروع می کنند؛ دولت هم می تواند با حمایت از بخش نوشت افزار ایرانی این کار را انجام دهد اما همه چیز فقط شعار است.

حدیدی گفت: کمترین کاری که دولت می توان انجام دهد، حمایت از تولیدکنندگان است، اما هیچ حمایتی نیست، شرکت آزاده 27 سال است فعالیت می کند، می توانستیم به مانند آن بیست و اندی سال همان کالاهای معمول را تولید کنیم؛ سودمان هم بیشتر بود اما رو آوردیم به تولید کالای ایرانی و این کار را برای پیشرفت کشور انجام دادیم و تنها تقاضای ما این است که دولت حمایتی حتی کوچک از ما داشته باشد .

ارسال نظر: