علی داوودی: بها دادن رهبری به شعر بزرگ‌ترین امتیاز است

کدخبر: 905146

علی داوودی، شاعر در گفتگو با «نسیم» با بیان این مطلب گفت: ایشان نگاهی استراتژیک به حوزه شعر دارند که همین مسئله باعث رونق گرفتن این حوزه در کشور شده است

علی داوودی، شاعر در گفتگو با خبرنگار «نسیم» درباره دیدار نیمه رمضان شاعران با مقام معظم رهبری گفت: قطعا اینکه ایشان با توجه به مسئولیت هایی که دارند، تا این حد به شاعران بها می دهند خود بزرگ ترین امتیاز چنین دیدارهایی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه دیدار شاعران با رهبری جنبه معنوی دارد، اظهار داشت: در حالی که اکثر موسسات و ارگان ها در صورت حمایت از این قشر به حمایت های مالی می پردازند، ولی حمایت های معنوی رهبری از شعر یکی از برکات این دیدارها است؛ همچنین ایشان نگاهی استراتژیک به حوزه شعر دارند که همین مسئله باعث رونق گرفتن این حوزه در کشور شده است.

این شاعر کشورمان افزود: در حقیقت باید گفت که دیدارهای رهبری با شاعران باعث شده تا شعر کارکرد فرهنگی در کشورمان پیدا کند؛ همچنین گسترش حوزه شعری در ایران را باید یکی دیگر از برکات دیدار شاعران با رهبری دانست.

داوودی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از شعر به عنوان سرمایه ملی یاد کرده اند، ادامه داد: در واقع شعر باعث برون رفتن کشور از بسیاری از مسائل می شود و باید بگویم که ملت ایران به شعر اعتقاد دارند؛ از این رو توجه رهبر انقلاب به این حوزه فرهنگی بسیار قابل توجه است.

ارسال نظر: