حدادعادل: در برپایی بازار محصولات فرهنگی، تنها نمایشگاه‌های مد و لباس را از غربی‌ها آموخته‌‌ایم

کدخبر: 938906

وی در افتتاح فروشگاه "ترنجستان بهشت" گفت: دشمن به تمامی حوزه‌ها اعم از آموزش و پرورش، مهدکودک، فضای مجازی و .... ورود پیدا کرده است/ عرضه کالاهای فرهنگی انقلاب به نسل آینده یک وظیفه است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، فروشگاه ترنجستان بهشت عصر امروز با حضور غلامعلی حدادعادل، نماینده مجلس شورای اسلامی؛ علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ حسین یکتا، رئیس بنیاد خاتم الاوصیاء افتتاح شد .

غلامعلی حدادعادل در این مراسم گفت: از این رو سوالمان این است که آیا انقلاب با آن اهداف توسط نسل های آینده حفظ می‌شود یا خیر و قطعا این پرسش مهمی است؛ چرا که نمی توان مطمئن بود که چون پدران انقلابی بودند پسران و فرزندان نیز اینگونه باشند.

وی با بیان اینکه حتی در خانواده‌ها هم این تصور وجود دارد که فرزندان شان با نسل گذشته تفاوت دارند، اظهار داشت: قطعا اگر فرزندانمان را رها کنیم نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که آنها پای انقلاب بایستند؛ از این رو برای حفظ تجربه انقلاب و انتقال آن باید همانند تلاش برای پیروزی انقلاب برنامه ریزی داشته باشیم و نباید فراموش کنیم که دشمنان ما با تمام قوا در صحنه هستند تا این نسل را از انقلاب دور کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر بخواهیم اهمیت انقلاب را متوجه شویم باید به برنامه های دشمنان نظر کنیم؛ چرا که آنها برای جداکردن نسل آینده از انقلاب تلاش زیادی می کنند و به تمامی حوزه ها اعم از آموزش و پرورش، مهدکودک، فضای مجازی و .... ورود پیدا کردند و اینها نشان دهنده این است که انقلاب بسیار جدی تر از آن است که ما فکر می کنیم.

حداد عادل با اشاره به عرضه کالاهای فرهنگی به نسل آینده تصریح کرد: این یک وظیفه به شمار می رود؛ از این رو یکی از آرزوهایم ایجاد بازار فرهنگی برای عرضه تمامی محصولات این حوزه است؛ در حالی که برپایی چنین بازارهایی در کشورهای غربی یک امر متداول است ولی باید گفت که ما تنها برپایی فروشگاه های مد و لباس را از آنها فرا گرفته ایم.

وی با اشاره به راه اندازی فروشگاه ترنجستان بهشت خاطر نشان کرد: قطعا ما تازه در اول راه هستیم و باید به سمتی حرکت کرده که جاهایی را که در اختیار نداریم، تصرف کنیم؛ البته این فروشگاه چنین امکانی را به ما می‌دهد اما اداره آن کار ظریفی است؛ چرا ترنجستان بهشت باید سلیقه مردم محل را بداند و آنقدر توانا باشد که آدم هایی که سراغ کتاب های انقلاب و معنوی نمی روند را به سمت خود جذب کنند.

ارسال نظر: