رئیس اتحادیه لبنیات فروشان: توقف فروش لبنیات سنتی شایعه است

کدخبر: 1023997

رجبی در گفتگو با «نسیم» افزود: طرح خودکنترلی در واحدهای اتحادیه لبنیات سنتی از امروز اجرا می‌شود/ تمامی واحدهای صنفی لبنیات سنتی مورد بازرسی قرار می‌گیرند، در صورت بروز مشکل مغازه پلمپ می‌شود

علی رجبی، رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات تهران در گفتگو با «نسیم» بیان داشت: در جلسه روز چهارشنبه که اتحادیه با نمایندگان وزارت بهداشت داشت، قرار بر این شد که از روز شنبه طرح خودکنترلی و خوداظهاری در بین فروشگاه‌ها و مغازه‌های لبنیات سنتی اجرایی شود.

وی با بیان این که اتحادیه لبنیات بعد از هتل‌داری‌ها دومین اتحادیه‌ای است که دست به اجرای چنین طرحی زده است، گفت: در این طرح تمامی واحدهای صنف لبنیات سنتی مورد بازرسی شدید قرار می‌گیرند، در حقیقت بازرسانی از وزارت بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه به واحدها سرکشی کرده و در صورت بروز هر گونه مشکلی با متخلف برخورد کرده و پلمپ خواهند شد.

وی تأکید کرد: امیدواریم که با اجرای چنین طرحی بحث شایعات در مورد لبنیات سنتی و همچنین توقف فروش آن تمام شود، تا هم مغازه‌داران و هم مصرف کنندگان با دغدغه کمتری از محصولات لبنیات سنتی استفاده کنند.

رجبی در پاسخ به خبری مبنی بر آماده باش 4 دستگاه برای توقف فروش لبنیات سنتی و اظهار آمادگی رئیس سازمان استاندارد برای جلوگیری از عرضه سنتی محصولات لبنی به نسیم بیان داشت: بحث محصولات لبنی و سلامت آن‌ها مربوط به سازمان‌هایی مانند استاندارد نیست بلکه این مسئولیت تنها بر عهده وزارت بهداشت است البته خانم پیروزبخت نیز بیان داشته‌اند که در این رابطه مسئول نیستند و اگر وزارت بهداشت بخواهد، همکاری می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خبری که در رسانه‌ها مبنی بر توقف فروش لبنیات سنتی منتشر شده بود واقعیت ندارد و فروش لبنیات نه تنها در دو سال قبل، بهترین فروش را داشته و بلکه روز به روز نیز در حال پیشرفت است.

ارسال نظر: