اخبار آرشیوی

کدخبر: 212060

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس: کارخانه‌های تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی و لبنی به‌جای استفاده از شیر تازه و گوشت گرم داخلی، از شیرخشک و گوشت‌های وارداتی و قاچاق استفاده می‌کنند، از این رو محصول تولیدی کشاورزان و دامداران ایرانی فروش نمی‌رود

عیسی جعفری افزود: دامدران تولیدکننده گوشت و شیر با اظهار گلایه‌مندی از امتناع کارخانه‌های تولیدکننده فراورده‌های این دو محصول از خرید مواد اولیه، نگران وضعیت معیشتی خود هستند.
به گزارش «نسیم» به نقل از خانه ملت، نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار تصریح کرد: تصمیم دولت برای ارائه مستقیم یارانه‌ لبنیات و فرآورده‌های گوشتی به دامداران، اعتراض کارخانه‌های تولید کننده این محصولات را به دنبال داشته و احتمالا امتناع آن‌ها از خرید شیر و گوشت به این علت است. وی ادامه داد: هم‌اکنون کشاورزان و دامداران با افزایش هزینه تولید، ثابت ماندن قیمت فروش و به‌ویژه نخریدن محصولات تولیدی از سوی کارخانه‌ها در وضعیت دشوار و بحرانی به‌سر می‌برند. جعفری همچنین با انتقاد از واردات بی‌برنامه برخی از مواد تولیدی به کشور اظهار داشت: در سال جهاد‌ اقتصادی باید حمایت از تولید داخلی در اولویت برنامه‌های دولت باشد، در غیر این صورت این شعار محقق نمی‌شود.
ارسال نظر: