از گیشه فروش چه خبر؟

فروش "سیانور" ۲ میلیاردی در سینماهای کشور / هزینه ۴۱۱ میلیونی برای تماشای "یتیم‌خانه ایران"

کدخبر: 2075380

"سیانور" ساخته بهروز شعیبی توانست این هفته به فروش ۲۸۹ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان و در مجموع به فروش ۲ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گیشه سینما در شش ماه دوم سال با فروش بالای فیلم ها همراه بوده است، به گونه ای که «سیانور» ساخته بهروز شعیبی توانست این هفته به فروش 289 میلیون و 628 هزار تومان و در مجموع به فروش 2 میلیارد و 65 میلیون تومان برسد.

فروش «سیانور» 2 میلیاردی در سینماهای کشور!

«سیانور» ساخته بهروز شعیبی توانست این هفته به فروش 289 میلیون و 628 هزار تومان و در مجموع به فروش 2 میلیارد و 65 میلیون تومان برسد.

مهدی هاشمی، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، بهنوش طباطبایی،حامد کمیلی، پدرام شریفی، فرزین صابونی، با حضور آتیلا پسیانی و بهروز شعیبی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

قصه «سیانور» در دهه 50 می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود .

«نفس» به فروش 407 میلیون تومانی رسید

«نفس» ساخته نرگس آبیار توانست طی یک هفته گذشته به فروش 162 میلیون و 107 هزار تومان و در مجموع به فروش 407 میلیون و 600 هزار تومان رسید.

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، سیامک عبادی زاده، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی، جمشید هاشم پور در آخرین ساخته نرگس آبیار به ایفای نقش پرداخته اند.

«نفس» قصه زندگی یک خانواده یزدی بین سال های 57 تا 62 است.روایتی از زندگی چهار کودک با نامهای بهار، نادر، کمال و مریم است که همراه پدرشان غفور (با بازی مهران احمدی) و مادربزرگ (با بازی پانته‌آ پناهی‌ها) در دهه50 خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد .

هزینه 411 میلیون تومانی برای تماشای «یتیم خانه ایران»!

فیلم «یتیمخانه ایران» ساخته ابوالقاسم طالبی نیز در یک هفته گذشته به فروش 106 میلیون و 456 هزار تومان و در مجموع به فروش 411 میلیون و 55 هزار تومان رسیده است.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، انوشیروان ارجمند، بهار محمدپور، داریوش اسدزاده، علی شادمان، ایمان صفا، محسن حسینی، اکبر بهشتی، داوود مقدادی، مجید مافی، شهرام تیموریان، ملیکا شعبان، مهری آل آقا، برت‌جان‌کلن، برایان طرفه و برشن آنامند از جمله بازیگران این فیلم به شمار می روند.

داستان «یتیمخانه ایران» در سال 1295 تا 1300 می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند.قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های 1295 تا 1300 و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد . این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد.

«ناسور» 100 میلیون تومانی شد

انیمیشن سینمایی «ناسور» ساخته کیانوش دالوند هم توانست طی یک هفته گذشته به فروش 20 میلیون و 617 تومان و در مجموع به فروش 98 میلیون و 486 هزار تومان برسد.

این انیمیشن روایتی از زندگی عبیدالله بن حر جعفی یکی از کوفیان مکه را به تصویر می‌کشد که از امام حسین (ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام (ع) به کوفه نزدیک شده از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبرو نگردد؛ اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبرو شده و مجبور می‌شود دست رد به سینه امام بزند .

فروش بیش از یک میلیارد تومانی برای «نیمه شب اتفاق افتاد»

فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» ساخته تینا پاکروان نیز توانست طی یک هفته به فروش 173 میلیون و 388 هزار تومان و در مجموع به فروش یک میلیارد و 183 میلیون تومان برسد.

حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی، سینا رازانی، کریم امینی ، فرناز زوفا، دینا آبرون، علی تاجیک، محمد فیروز بخت ،مهراب رضایی و شقایق فراهانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«نیمه شب اتفاق افتاد» داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزاست .

هدیه 776 میلیون تومانی برای «متولد 65»

فیلم «متولد 65» مجید توکلی هم توانست طی یک هفته گذشته به فروش و در مجموع به فروش 198 میلیون و 62 هزار تومان و در مجموع به فروش 776 میلیون و 953 هزار تومانی رسیده است.

هنگامه حمیدزاده، پدرام شریفی، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتی، لادن نازی، مجید رضایی و با حضور افتخاری آنا نعمتی از جمله بازیگران این فیلم هستند .

«متولد 65» داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند ...

ارسال نظر: