ایجاد محدودیت برای اسنپ و تپسی

کدخبر: 2376026

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از دستور دادستانی برای ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع ۸۰۰متری این فرودگاه خبر داد.

نسیم آنلاین: با گسترش استفاده از تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های خطی با مشکلات مختلفی روبرو شدند. رانندگان این تاکسی‌ها که در مسیرهای خاصی تردد می‌کردند و شاید ساعت‌ها در صف انتظار برای سوار کردن مسافر بودند، به رویه تاکسی‌های اینترنتی معترض شدند.

یکی از چالشی ترین این مسیرها، تاکسی‌های خطی فرودگاه امام خمینی بوده است که با ورود تاکسی‌های اینترنتی، روند مسافرپذیری آنها نیز مختل شد.

حال در اقدامی جالب، به دستور معاون دادستانی از ورود تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی به محدوده 800 متری فرودگاه امام خیمنی جلوگیری شده است.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد با دستور معاون دادستانی، مکانی در شعاع ۸۰۰متری فرودگاه امام مشخص شده است تا رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ از آن برای سرویس‌دهی به مسافران استفاده کنند.

این دستور و ایجاد ممنوعیت احتمالا بیشتر برای مسافران فرودگاه امام خمینی گران تمام می‌شود. زیرا با ایجاد انحصار، مسافران مجبور به پرداخت هزینه‌های بالای تاکسی‌های فرودگاهی شده و دیگر تنها توسط گوشی همراه خود نتوانند از خدمات تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند.

ارسال نظر: