نقش پارتیشن شیشه ‌ای در دکوراسیون اداری

کدخبر: 2373182

 

حتماً میدانید که دکوراسیون دفاتر اداری از اهمیت زیادی برخوردار است، یک فضای کار آشفته با دکوراسیونی بی‌قاعده و نامناسب ثمره‌ای جز خمودگی نیروی کار و ایجاد بی‌نظمی در فضا به دنبال ندارد. وقتی ما ساعت‌های طولانی از روزمان را در محیط کاریمان سپری می‌کنیم پس قطعاً نوع چیدمان این فضا به‌اندازه چیدمان و دکور خانه در روحیه و میزان انرژی ما تأثیرگذار است، به خصوص که فضای کاری باید به نحوی چیدمان شود تا علاوه بر راحتی اعضای تیم در جلب نظر مشتری هم مؤثر باشد.

مدیران یک مجموعه به دنبال رسیدن به موفقیت تیم خود و درآمد بیشتر از هیچ کاری برای بالا بردن میزان بهره‌وری کارمندان دریغ نمی‌کنند؛ اما ساختن یک روز کاری مفید، با بهره‌وری بالا جز با بالا نگه‌داشتن سطح انرژی اعضای تیم میسر نمی‌شود. یکی از راه‌کارها برای بالا نگه‌داشتن سطح انرژی کارمندان طراحی محیط کار به شیوه‌ای اصولی و متناسب با نوع فعالیت مجموعه است. اگر محیط کار از استانداردهای لازم طراحی داخلی بهره‌مند باشد ساختن یک روز کاری مفید با درصد بهره‌وری بالا کار سختی نیست؛ اما چطور می‌توان یک محیط کار آرام، منظم، زیبا و پویا ساخت؟

هرچند که راه‌های مختلفی برای طراحی داخلی دفاتر کاری پیشنهاد می‌شود اما یکی از بهترین گزینه‌ها برای نظم بخشیدن و زیباسازی محیط‌های اداری کمک گرفتن از انواع پارتیشن‌های اداری و به خصوص پارتیشن شیشه ای است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برای شما از نقش پارتیشن‌های شیشه ای در دکوراسیون اداری بیشتر بگوییم.

با پارتیشن‌ شیشه ‌ای نظم بیشتری به فضای کارتان می‌بخشید!

تبلیغات3

اگر دفتر کار کوچکی دارید که به دلیل فضای محدود غالباً آشفته و بی‌نظم به نظر می‌رسد باید به سراغ پارتیشن‌های شیشه ای بروید. علاوه بر این فضاهای بزرگ اداری نیز گاهی نیازمند جداسازی و ایجاد فضاهای بیشتر هستند. پارتیشن‌های شیشه ‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت فضاسازی در محیط‌های کوچک و بهینه‌سازی فضا در دفاتر کار بزرگ هستند. پارتیشن‌های شیشه ای این کارایی را دارند که با افزایش میزان نور طبیعی و جلوگیری از پخش صدا در بخش‌های مختلف دفتر شما از جمله بخش ورودی‌، پذیرش و انتظار، دفاتر کارمندان، اتاق‌های مدیران، فضای کنفرانس و جلسات و ... در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارند در تغییر دکوراسیون، بهینه‌سازی فضای کار و هماهنگ شدن با نوع فعالیت شما به دفتر کارتان نظم بیشتری ببخشند.

برای مثال استفاده از شیشه‌های دوجداره در ساخت این نوع پارتیشن اداری آن را برای ایجاد اتاق‌هایی با فضای کاملاً آرام و ساکت مناسب می‌کند. پس اگر کار شما نیازمند تمرکز بالا باشد قطعاً این نوع پارتیشن بندی با ایجاد فضایی آرام شرایط مناسب‌تری را برای کارتان فراهم می‌آورد. علاوه بر این بعضی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای با داشتن شیشه‌های رنگی و طرحدار قابلیت هماهنگی بیشتر با نیاز و خواسته شما را داشته و همچنین بیشترین هماهنگی را با فرهنگ سازمانی شما پیدا می‌کنند.

انواع دیگری از پارتشین شیشه ای اداری با شیشه‌های تک جداره، با فریم آلومینیومی، بدون فریم، با شیشه‌های نیمه مات، مات و همچنین انواع پارتیشن شیشه ای با قابلیت مات شوندگی اختیاری (شیشه‌های هوشمند مات شونده) همگی به این منظور تولید شده‌اند تا با ایجاد هماهنگی بیشتر با بخش‌های مختلف دکوراسیون اداری نظم بیشتری را در فضای کاری شما ایجاد کنند؛ این نظم در کنار دیگر مزایای استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای مانند افزایش ورود نور طبیعی به دفتر، عملکرد آکوستیک در برابر صدا، افزایش تعامل و همکاری میان اعضا و نظارت کارآمد مدیران بر نحوه فعالیت کارکنان افزایش نظم کاری و میزان بهره‌وری سازمانی را به دنبال دارد.

استفاده از پارتیشن شیشه رنگی و تأثیر رنگ بر دکوراسیون داخلی

تبلیغات4

یکی دیگر از قابلیت‌های پارتیشن شیشه ای که در دکوراسیون اداری کاربرد دارد امکان انتخاب رنگ و طراحی بر روی شیشه‌هاست. رنگ از این نظر که بر خلق‌وخو و میزان انرژی اعضای تیم اثرگذار است در اصول دکوراسیون اداری هم جایگاه ویژه‌ای دارد. کاربرد رنگ‌های مختلف در فضای اداری می‌تواند بر پویا شدن این فضا و بالا بردن سطح انرژی کارمندان اثرگذار باشد. همچنین استفاده از رنگ این امکان را به شما می‌دهد تا دکوراسیون فضای کارتان را با نوع فعالیت و نماد برند خود هماهنگ کنید. برای مثال اگر نماد برند شما ترکیبی از دو رنگ سفید و سبز باشد با کاربرد این دو رنگ در دکور دفترتان و همچنین در پارتیشن بندی آن هماهنگی بیشتری ایجاد خواهید کرد.

پارتیشن‌های اداری به تنهایی در ایجاد فضایی پویا و منظم تأثیرگذارند اما اگر به دنبال هماهنگی بیشتری هستید کافیست که در میان انواع پارتیشن شیشه ای به سراغ پارتیشن‌های رنگی بروید. همان‌طور که پارتیشن‌های شیشه ای قادرند یک فضای صنعتی را به یک ساختمان اداری تبدیل کنند؛ پارتیشن شیشه رنگی هم این توانایی را دارد که از یک دفتر کار ساده، یک فضای گرم و صمیمی برای کار تیمی بسازد.

پارتیشن‌های امروزی دیگر فقط یک دیوار جداکننده نیستند. پارتیشن‌های شیشه ای در هر نوعی و با هر طرح و رنگی در دکوراسیون دفتر شما نقش مثبت داشته و می‌توان آن‌ها را الهام‌دهنده و البته ایجادکننده انرژی‌های مثبت در فضای دفتر دانست.

شما می‌توانند مدل‌های متنوعی از انواع پارتیشن‌های اداری با شیشه‌های ساده، شیشه‌های رنگی و طرحدار در انواع فریم دار، فریم لس و شیشه‌های هوشمند مات شونده را روی سایت شیشکس بررسی کنید و به صورت آنلاین برای سفارش هرکدام استعلام قیمت بگیرید.

ارسال نظر: