استعلام کارت سلامت رانندگان با برنامه آسان بار

کدخبر: 2374280

از نظر آسان بار راننده یک قهرمان است و ما برای موفقیت بیشتر، آسودگی خاطر و داشتن تجربه‌ای مثبت از فعالیت در این حوزه، باید در کنار او باشیم. بر همین مبنا آسان بار همیشه و تحت هر شرایطی، بخش مهمی از توجه خود را به مشکلات رانندگان کامیون معطوف کرده و در تلاش است تا از این مشکلات بکاهد. فعالیت در حوزه حمل‌ونقل زمینی در ایران، فی‌النفسه به معنی درگیر شدن با مشکلات عدیده و طاقت‌فرسایی است. فقدان زیرساخت‌های جاده‌ای مناسب، فرسودگی کامیون‌ها و ادوات حمل‌ونقل، طولانی بودن مسیرها و همچنین مشکلاتی مانند وقت‌گیر بودن صدور بارنامه یا سایر مستندات الزامی برای همکاری راننده با مشتری، باعث شده تا کار این عزیزان درگیر با چالش‌های متعددی باشد. با این وجود طبیعی است که ما در آسان بار به طور جدی و با راهبردهای عملی، به دنبال کاهش سختی‌ها و مشکلات پیش روی رانندگان کامیون باشیم. اما آسان بار دقیقاً به چه صورت مشغول به همیاری و همکاری با این قهرمانان حوزه حمل‌ونقل است؟

شرکت حمل‌ونقل سراسری

آسان بار یک پلتفرم کشوری؛ یک شرکت حمل‌ونقل سراسری

آسان بار به معنی واقعی کلمه، یک شرکت حمل‌ و نقل سراسری است و دایره خدمات و همکاری‌های خود را به جغرافیا یا بخش خاصی از کشور محدود نکرده است. این یعنی رانندگان کامیون، فارغ از موقعیت جغرافیایی و محل استقرار اصلی که دارند، تحت پوشش و حمایت آسان بار هستند. به شرطی که مراحل گزینش این مجموعه را پشت سر گذاشته و توانمندی‌های بالای خود را در این حوزه نشان داده باشند. پس آسان بار به عنوان یک ساختار سراسری و به مدد قابلیت‌های متعدد و قابل توجهی که با اتکای به اینترنت و بستر وب به دست اورده است، آمادگی کاملی بری همراهی تمام رانندگان دارد. پس همانطور که گفته شد از نظر این مجموعه راننده یک قهرمان است و آسان بار در همراهی این قهرمانان، هیچ توجهی به موقعیت جغرافیایی و محل ثبت‌نام ندارد. تمام رانندگان کامیون فعال در آسان بار به یک اندازه مورد توجه کارکنان و پاسخگویان این مجموعه هستند. حال اما پرسش اینجاست که اقدامات حمایتی و یاری‌رسانی آسان بار به رانندگان کامیون، مشتمل بر چه نوع خدماتی است.

از استعلام کارت سلامت رانندگان تا صدور بارنامه الکترونیکی؛ در تمام مراحل

سوای اینکه دایره همراهی و همکاری آسان بار با رانندگان کامیون و فعالان عرصه حمل‌نقل زمینی محدود به موقعیت جغرافیایی و محل قرارگیری رانندگان نیست، از حیث مراحل همکاری نیز هیچ مانع و محدودیتی حس نمی‌شود. به بیانی دیگر رانندگان از همان لحظه اعلام درخواست برای عضویت در پلتفرم آسان بار تا آخرین مرحله دسترسی به استعلام‌ها و حتی توافق با مشتریان و متقاضیان، تحت چتر حمایتی مکانیسم‌های این پلتفرم هستند.تمام پروسه‌های وقت‌گیری که در گذشته اسباب سلب آرامش رانندگان قابل شده و بدون هیچ دلیل منطقی وقت و انرژی آنان را هدر می‌دادند، امروزه در آسان بار به شکل اینترنتی در نهایت سرعت قابل انجام هستند.

این یعنی رانندگان بدون درگیر شدن با فرآیندهای وقت‌گیر می‌توانند به مستندات و گواهی‌هایی مانند استعلام کارت سلامت رانندگان دست یافته و در کسری از ثانیه آن را به متقاضیان و سایر کاربران نیز نشان دهند. مکانیسم‌های اینترنتی مربوط به استعلام، نه‌تنها کار را برای رانندگان راحت کرده‌اند بلکه، حجم عظیمی از نگرانی‌ها و تردیدهای متقاضیان حمل بار را از بین برده‌اند. رانندگان کامیون بدون هیچ واسطه‌ای با آسان بار قادر به استعلام کارت سلامت راننده بوده و می‌توانند آن را به عنوان پشتوانه فعالیت قانونی و حرفه‌ای خود در اختیار سایرین قرار دهند. این در حالی است که در گذشته‌ای نه‌چندان دور، انجام همین کار ساده، بدون زیرساخت‌های اینترنتی، مستلزم صرف وقت و انرژی زیادی بود. البته این تنها نمونه‌ای از مکانیسم‌های تسهیل‌گر آسان بار برای رانندگان کامیون است. اعلام بار لحظه‌ای، مکانیسم دیگری از همین قبیل است که کاربرد مهم خود را در بستر آسان بار نشان داده است.

اعلام بار لحظه‌ای؛ امری واقعی و به دور از تبلیغات در آسان بار

اعلام بار لحظه‌ ای با آسان بار

لحظه‌ای شدن اعلام بار، یکی دیگر از مکانیسم‌هایی است که آسان بار به کمک آن توانسته رضایت کاربران و مشتریان را در کنار رضایت رانندگان کامیون و خودروهای سنگین بدست آورد. این مکانیسم که بر اصول روشن عرضه و تقاضای مستقیم ایجاد شده، در تلاش است تا اتلاف وقت و یا موانع پیش روی ایجاد توافق بین متقاضیان و رانندگان کامیون را برداشته و به عنوان یک تسهیل‌گر ظاهر شود. به این شکل که ضمن رعایت عدالت، هر درخواست ثبت‌شده از سوی کاربران، بلادرنگ به شبکه عظیمی از رانندگان منتقل شده و هر راننده قادر است تقاضای موجود را با جزئیاتی که دارد مشاهده کند.

پس از این است که رانندگان با اولویت زمان تأیید درخواست، قادرند تا با مشتری به توافق رسیده و با او یک همکاری را شکل دهند. با این مکانیسم ضمن اینکه زمان ارائه خدمات به مشتریان و کاربران کاهش چشم‌گیری خواهد یافت، رانندگان کامیون نیز دسترسی برابر و عادلانه‌ای به فرصت‌ها دارند. رضایت طرفین در عین حفظ آسودگی و آرامش رانندگان، ماحصل فعالیت مکانیسمی است که پیش‌تر نیز تحت عنوان اعلام بار لحظه‌ ای معرفی شد.

آسان بار شیوه جدیدی از نظارت بر رانندگان کامیون را مدنظر دارد

با آسان بار همه امور مربوط به حمل‌ونقل زمینی، علاوه بر آسان و سریع بودن، کاملاً عادلانه و منطقی نیز هستند. تمام رانندگان کامیون حاضر در این پلتفرم از صلاحیت‌های حرفه‌ای و اخلاقی لازم بهره‌مند هستند و با این وجود، نیازی به اعمال نظارت‎های بیشتر در مرحله توافق بین مشتریان و رانندگان نیست. به‌عبارتی دیگر آسان بار مگر در موارد ضروری، هیج دخالت مستقیمی در توافق طرفین نداشته و از این طریق به افزایش سرعت کار کمک کرده است. این ایده از جایی نشأت می‌گیرد که آسان بار بیشتر متکی به نظارت در لایه‌های بیرونی بوده و تلاش کرده تا امنیت فضای این پلتفرم و اکوسیستم را با معیارهای حرفه‌ای و فیلترهای تخصصی، تضمین کند.

اعلام بار لحظه‌ ای با آسان بار

هیچ راننده‌ای قادر به فعالیت در این پلتفرم نیست، مگر اینکه پیش‌تر صلاحیت، توانمندی و تعهدپذیری او با معیارهای روشنی، تشخیص داده نشود. از دید آسان بار همه رانندگان کامیون حاضر در این مجموعه از حداقل‌های حرفه‌ای و اخلاقی برخوردار هستند و این باعث شده تا بتوان با سهولت بیشتری عدالت و مکانیسم‌های برابر را در بین آن‌ها اجرا کرد.

 

ارسال نظر: