لیست قیمت سالن عقد همراه با خدمات و تشریفات در تهران

کدخبر: 2375461

بعد از گذراندن مراحل پر تلاطم خواستگاری و آشنایی خانواده‌های طرفین وقت آن رسیده با برگزاری مراسمی آبرومندانه و باشکوه شروعی زیبا و خاطره‌انگیز برای یک زندگی جدید داشته باشید، در ادامه قصد داریم لیست قیمت سالن عقد همراه با خدمات و تشریفات در تهران را در جهت تسهیل در روند کار شما عزیزان با شما به اشتراک بگذاریم.

مراسم عقد یکی از مهم‌ترین مراسم‌ها در روند پیوند دو زوج عاشق می‌باشد، بدیهی است که در این روزها استرس برگزاری مراسمی آبرومندانه و شکیل ذهن شما را حسابی درگیر خود کرده باشد.

از پیدا کردن محفلی دل‌نشین برای برپا کردن جشنی خاطره‌انگیز تا زیر ذره‌بین بردن جزئیات کوچک برگزاری مراسم عقد همگی در روند ساختن شبی رؤیایی و بی‌دردسر مهم و حیاتی می‌باشند.

قیمت سالن عقد

لیست قیمت سالن عقد در تهران/ به صرفه پیوندتان را جشن بگیرید

خود را برای داشتن استرس زیاد سرزنش نکنید، ما به شما تضمین می‌‌دهیم با رعایت چند نکته ساده اما کاربردی می‌توانید مراسم خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید.

اولین کاری که شما می‌بایست در روند برگزاری مراسم عقد به آن توجه داشته باشید انتخاب یک سالن عقد ایده‌آل می‌باشد، اما این انتخاب دردسرهای خود را دارد، معیارهای زیادی هستند که بر لیست قیمت یک سالن عقد در تهران تأثیر گذار می‌باشند.

شما برای برگزاری مراسمی باشکوه و بی‌دردسر کافی است چند نکته بسیار مهم را زیر ذره‌بین سلیقه‌ی خود ببرید، اما به دلیل مشغله فکری زیاد ممکن است شما نکاتی را برای برگزاری بی‌نقص مراسم عقد خود فراموش کنید، نکاتی که فراموش کردن حتی یکی از آن‌ها ممکن است در روند برگزاری مراسم عقد برای شما دردسر ساز شود.

برخی از سالن های عقد ممکن است امکان برگزاری عقد فضای باز را داشته باشند. معمولا این سالن ها با توجه به لوکیشن و نوع تشریفاتی که دارند هزینه بیشتری را دریافت می نمایند. عقد فضای باز می تواند زیبایی خاصی را به همراه داشته باشد.

 

سالن عقد هورام، محفلی مجلل برای پیوند خوردن زوج‌های جوان

همان‌طور که می‌دانید ابتدایی‌ترین و البته مهم‌ترین کاری که در روند برگزاری مراسم عقد می‌بایست انجام دهید، انتخاب یک سالن عقد ایده‌آل می‌باشد.

یک سالن عقد ایده‌آل می‌بایست از معیارهای خاصی برخوردار باشد و در عین حال یک انتخاب اقتصادی برای شما باشد.

سالن عقد هورام به بهره‌گیری از کادری مجرب و پرسنلی باتجربه و کاربلد قادر به ساختن شبی رؤیایی برای شما می‌باشد.

سالن عقد مجلل هورام دارای دو شعبه غرب و شرق تهران می‌باشد که شما می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی خود از دو سالن مجلل هورام بهره‌مند شوید، سالن عقد هورام با بهره‌گیری از آشپزخانه‌ای صنعتی و بزرگ سرو انواع غذاها و دسرها را برای ساختن شبی ماندگار و خاطره‌انگیز برای شما میسر کرده است.

سالن عقد مجلل هورام امکان انجام عقد به صورت‌های رسمی و غیر رسمی را فراهم کرده و در کنار امکانات تجملی و فوق‌العاده خود به دنبال خدمات رسانی هر چه بیشتر به عروس و دامادهای عزیز است.

این مجموعه سفره عقدهایی لاکچری را در طرح‌های رستیک، کلاسیک و مدرن تدارک دیده است که در کنار گل‌آرایی و دکوراسیون شیک کمک شایانی به افزایش دو چندان زیبایی آن می‌کند. همچنین زوج‌های جوان می‌توانند از خدماتی نظیر پارکینگ رایگان و گروه زنده موسیقی و… بهره‌مند شوند که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

از دیگر خدمات سالن عقد مجلل هورام می‌توان به:

  • محوطه اختصاصی و ویژه برای پارکینگ میهمانان

  • تیم حرفه‌ای پرسنل و کادر مجرب برای پذیرایی از میهمانان

  • گروه موسیقی زنده و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای

  • سیستم برف‌ساز و بخارساز

  • نورپردازی ویژه و کف LED

  • آلاچیق و اتاق شام VIP

  • میوه آرایی، گل آرایی و شمع آرایی مخصوص

  • پذیرایی شام در اتاق سنتی

  • و…

اشاره کرد.

تشریفات عقد مراسم عقد شیک

چه نکاتی بر قیمت سالن عقد در تهران تأثیر گذار هستند؟

این پرسش مهم‌ترین سؤالی می‌باشد که شما می‌بایست قبل از هر چیزی از آن آگاه شوید.

به دلیل اینکه شما تنها کسی هستید که انتظار خود را از یک مراسم عقد ایده‌آل می‌دانید، این معیار ممکن است برای هرکسی متفاوت باشد پس شما می‌بایست این نکات را به طور دقیق زیر ذره‌بین سلیقه‌ی خود ببرید تا با اولویت بندی آن‌‎ها تا حد امکان با کم‌‎‌ترین هزینه بهترین مراسم را برگزاری کنید.

ظرفیت سالن عقد را نسبت به نیاز خود انتخاب کنید

اشتباهی بزرگ که می‌تواند یکی از رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان را خراب کند.

این هشدار را جدی بگیرید به دلیل اینکه انتخاب اشتباه آن می‌تواند تأثیر بسیار مخربی بر روند برگزاری مراسم عقد شما داشته باشد و هزینه‌ها‌‌ی برگزاری مراسم عقد شما را بالا ببرد.

تنها راه فرار از این مهلکه انتخاب یک سالن عقد ایده‌آل با ظرفیت مناسب با مهمانان شما می‌باشد.

به دلیل اینکه اگر تعداد مهمانان شما نسبت به ظرفیت سالن عقد بیش‌تر باشد، فضای کم کار خود را برای آزار دادن مهمانان شما به درستی انجام می‌‎دهد، همچنین فضای کم مشکلاتی همانند تهویه هوا نامناسب، پذیرایی بی‌کیفیت و... را همراه دارد، هر چقدر هم که شما هزینه کرده باشید شلوغی بیش از حد سالن عقد، از انجام شدن درست وظایف مهمانداران جلوگیری می‌کند.

همچنین انتخاب برعکس آن‌هم می‌توانند تأثیرات منفی بر برگزار مراسم عقد شما بگذارد به دلیل اینکه اگر تعداد مهمانان شما نسبت به ظرفیت سالن عقد کم‌تر باشد، مراسم شما برای مهمانان عزیزتان بسیار حوصله سر بر خواهد شد.

به دلیل دور بودن مهمانان از هم و همچنین خلوت به نظر رسیدن مراسم شما، در کنار همه‌ی این‌ها شما هزینه‌ای مازاد انجام دادید که نه تنها در روند برگزاری مراسم عقد شما تأثیر مثبت نگذاشته است بلکه از شکوه مراسم عقد شما بسیار کم کرده است.

از این رو برای صرفه جویی در هزینه‌های خود بهتر است محضر عقدی را انتخاب کنید و که ظرفیت آن با تعداد مهمانان شما همخوانی دقیق داشته باشد.

باغ عکاسی سالن عقد تشریفاتی

زمان برگزاری مراسم عقد تأثیرمستقیم بر قیمت سالن عقد می‌گذارد

زمان‌بندی درست و اصولی در هر کاری می‌تواند بر کیفیت آن کار تأثیر بگذارد، برگزاری مراسم عقد و رزرو محضر ازدواج هم این قاعده مستثنا نیست.

انتخاب فصل، روز و حتی ساعت درست برای برگزاری مراسم عقد باشکوه و بی‌نقص از معیارهای حیاتی می‌باشد.

برگزاری مراسم عقد خود در ایام خاص، آخر هفته و ... ممکن است هزینه‌‎ی سالن عقد در تهران را افزایش دهد اما مراسم شما را بسیار باشکوه و به یاد ماندنی‌تر می‌کند.

این شب رؤیایی تنها یک بار به شما فرصت شکوه بخشیدن به خود را می‌‌دهد، شما بعد از گذشت حتی یک روز بعد از مراسم دیگر نمی‌‌توانید خاطره‌های ساخته شده در ذهن مهمانان‌تان در آن شب را تغییر دهید و یا عکس‌های ثبت شده در آن شب را عوض کنید.

از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنید در ساختن شبی به یاد ماندنی تأمل نکنید و شبی باشکوه و خاطره‌‌‌انگیز را برای برگزاری مراسم عقد خود انتخاب کنید، و در این انتخاب تا حد ممکن از هزینه‌ها چشم پوشی کنید.

دکوراسیون سالن عقد را جدی بگیرید

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر لیست قیمت سالن عقد در تهران تأثیر گذار است دکوراسیون می‌باشد.

دکوراسیون در شکوه مراسم شما تأثیر مستقیم می‌گذراد اما شما می‌توانید در این مورد کمی حساسیت کم‌ترین به خرج دهید تا روند برگزاری مراسم عقد شما صرفه‌جویی شود.

نوع دعوت و کارت عروسی انخابی می‌توان در هزینه های شما تاثیر گذار باشد. کارت عروسی دیجیتال و آنلاین می تواند در هزینه های شما صرفه جویی نماید.

این معیار به ثبت خاطرات شما به بهترین شکل ممکن کمک شایانی می‌کند اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای ثبت خاطرات مهم‌ترین شب‌های زندگی‌ خود از جمله مراسم عقد و عروسی از یک باغ عکاسی ایده‌آل و مجلل استفاده کنید تا آلبوم عکس عروسی شما تا سالیان سال لاکچری و زیبا دیده شود، ما برای این کار به شما باغ عکاسی ماکان را پیشنهاد می‌کنیم، به دلیل اینکه این باغ عمارت عکاسی با بهره‌گیری از دکوراسیونی لاکچری و خدمات حرفه‌ای می‌تواند خاطرات شما را به بهترین شکل ممکن به ثبت برساند.

تشریفات و خدمات عامل اصلی راحتی مهمانان شما

تشریفات و خدمات اصلی‌ترین عاملی است که بر لیست قیمت سالن عقد همراه با خدمات و تشریفات در تهران تأثیر گذار می‌‎باشد.

همچنین اگر شما می‌خواهید برای مهمانان گرامی‌تان شبی به یاد ماندنی و خاطره‌‎انگیزی را بسازید می‌بایست به این نکته توجه داشته باشید.

از هیچ معیاری برای ارائه خدمات و تشریفات بی‌نقص به مهمانان خود دریغ نکنید، قصد شما از برگزاری این مراسم اشتراک گذاشتن شادی خود با مهمانان‌ عزیزتان می‌باشد، پس تمام تلاش خود را بکنید تا شبی بی‌دردسر و لاکچری را سپری کنند.

سخن آخر

مراسم عقد یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی هر زوجی می‌باشد که تا آخر عمر از آن شب به عنوان شبی خاطره‌انگیز یاد می‌کنند، از این رو بسیار مهم است که این مراسم را به بهترین شکل ممکن برگزاری کنید، امیدواریم با به اشتراک گذاشتن گذاشتن تمام نکاتی که بر لیست قیمت سالن عقد همراه با خدمات و تشریفات در تهران تأثیر گذار است در روند برگزاری مراسم عقد کمک شایانی کرده باشیم.

 

ارسال نظر: