معرفی پنل اس ام اس مدیانا

کدخبر: 2375449

روش های زیادی برای تبلیغات وجود دارد اما بیشتر آن ها نیازمند صرف وقت و هزینه های بالا هستند. اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال روشی برای افزایش فروش، آگاهی از برند خود می گردید با ما در این مقاله همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ارزان و کارآمدترین روش تبلیغات، بازاریابی پیامکی، آشنا کنیم. 

بازاریابی پیامکی

 به دلیل دسترسی اکثر مردم به تلفن همراه، بازاریابی پیامکی یک روش موثر است که به وسیله آن می توان، به طیف گسترده ای از افراد پیامک های تبلیغاتی ارسال کرد. این روش برای اطلاع رسانی، جشنواره، پیگیری خرید و… برای مشتریان نیز به کار می رود. عدم نیاز به اینترنت مهم ترین فاکتور برای استفاده از پیامک است. 

برای ارسال پیامک کسب و کار خود به مشتریان، شما نیازمند ابزار قدرتمندی برای ارسال پیامک انبوه هستید و نمی توانید با تلفن های همراه شخصی اقدام به ارسال پیامک کنید. ارسال پیامک از تلفن همراه، جدا از ظاهر غیر حرفه ای، تخلف است و با صاحبان کسب و کارهایی که از تلفن همراه برای ارسال پیامک استفاده می کنند برخورد می شود. 

پنل اس ام اس

برای ارسال پیامک کسب و کار خود، نیازمند ابزار حرفه ای تری هستید این ابزار پنل اس ام اس است. پنل اس ام اس نرم افزاری در بستر اینترنت است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت پیام ها را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می کند. 

سامانه های پیامکی متنوعی در کشور وجود دارند اما انتخاب بهترین آن ها به شما کمک می کند تا تجربه بهتری را از بازاریابی پیامکی به دست آورید. برای انتخاب حرفه ای ترین پنل، قصد داریم تا شما را با تخصصی ترین سامانه ارائه دهنده ی خدمات پیامکی یعنی مدیانا آشنا کنیم. 

سامانه پیامکی مدیانا

سامانه پیامکی مدیانا یکی از تخصصی ترین پنل های اس ام اس در کشور است که در یک پلتفرم تمامی ابزارهای لازم برای ارتباط با مشتریان را مانند تلفن ابری، پیام صوتی و… را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. مدیانا فعالیت خود را در سال 91 آغاز کرده است و تا امروز به بیش از 200000 کسب و کار کوچک و بزرگ ابزار پیامکی ارائه کرده است.

از ویژگی های مدیانا می توان به قابلیت دریافت خط خدماتی، لینک شوتندر اختصاصی، گزارش و بررسی داده اشاره کرد که در پنل پیامک رایگان مدیانا در اختیار کاربران قرار می گیرد. پشتیبانی 24 ساعته و عدم نیاز به تمدید سالانه پنل اس ام اس از دیگر ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا است. 

امکانات سامانه پیامکی مدیانا

  • ارسال پیامک تبلیغاتی
  • ارسال پیامک صوتی
  • وب سرویس ارسال پیامک
  • دستگاه ثبت شماره مشتریان

ارسال پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی یکی از رایج ترین کاربرد های سامانه های پیامکی برای کسب و کارها است. با این امکان می توانید به طیف گسترده ای از مخاطبین مشاغل مختلف، سن و جنسیت  و… پیامک ارسال کنید. با این روش می توانید با هدفمندی بیشتری تبلیغات خود را پیاده سازی کنید. 

تفاوت سامانه پیامکی انبوه مدیانا نسبت به سایر رقبا، در بانک جامع و به روز است بانک این سامانه به تازگی به روز شده و برای سال 1401 است. 

حفظ ارتباط با مشتریان با وب سرویس پیامکی

هر کسب و کار برای ماندگای در حوزه ی کاری خود باید با مشتریان در تعامل باشد. این ضرورت برای کسب و کارهای انلاین بیشتر از سایر مشاغل احساس می شود، یکی از راه های حفظ ارتباط با مشتریان در سایت و اپلیکیشن ارسال پیامک است. 

با ارسال پیامک جدا از اطلاع رسانی می توانید در حین پروسه خرید، پیگیری سفارش و پس از آن با مشتریان در ارتباط باشید.

ارسال رمز یک بار مصرف، احراز هویت، کد اعتبار سنجی،… از کاربرد های پیامک برای سایت و اپلیکشن شما است. 

برای استفاده از وب سرویس مدیانا دو روش وجود دارد یکی از این روش ها نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد و از طریق افزونه های پیامکی صورت می گیرد. روش دوم استفاده از مستندات و API ارسال پیامک است. 

ارسال پیامک صوتی

یکی از امکانات سامانه پیامکی مدیانا که مناسب کسب و کارهای کوچک و بزرگ است ارسال پیامک صوتی است با این قابلیت می توانید از لیست سیاه عبور کنید و پیام خود را به دست تمامی مخاطبان خود برسانید. مشاغل برای برقراری ارتباط نزدیک تر با مشتریان می توانند از پیامک صوتی استفاده کنند و ارتباط صمیمی تری را با آن ها برقرار کنند. از ویژگی های استفاده از پیامک صوتی امکان شخصی سازی کردن پیام و انتقال حس از طریق آن است. 

دستگاه ثبت شماره مشتریان 

برای ارسال پیامک به مشتریان ابتدا باید شماره آن ها را جمع آوری کنید. روش های متفاوتی برای جمع آوری شماره مشتریان وجود دارد که دریافت با دستگاه ثبت شماره یکی از بهترین و حرفه ای ترین روش ها است. دستگاه ثبت شماره ظاهری مانند دستگاه پوز دارد و وظیفه ی دریافت شماره و انتقال آن به پنل اس ام اس بر عهده دارد. 

از مزایای دستگاه ثبت شماره برای کسب و کارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش رضایت مشتریان 
  • افزایش سود کسب و کارها
  • اطلاع از نظرات مشتریان 
  • صرفه جویی در هزینه ها 
  • ارسال کارت ویزیت الکترونیک 
  • دسته بندی مشتریان  و …

جمع بندی

در این مقاله به اهمیت بازاریابی پیامکی پرداختیم و حرفه ای ترین سامانه پیامکی یعنی مدیانا را به شما معرفی کردیم. پشتیبانی 24 ساعته، پنل پیامک رایگان، بالاترین سرعت ارسال، دریافت مشاوره، بانک جامع و به روز و… از ویژگی های سامانه پیامکی است. 

این سامانه در کنار پیامک، سایر ابزار های ارتباط با مشتری  را مانند تلفن ابری، پیام صوتی و… در یک پلتفرم به مشتریان ارائه می دهد. برای دریافت ابزارهای ارتباطی  مورد نیاز کسب و کار خود کافیست تا با مشاوران مدیانا ارتباط بگیرید. 

 

ارسال نظر: