راهنمای کامل واردات از چین علی بابا

کدخبر: 2378783

با توجه به تورم فزآینده‌ای که در کشور وجود دارد، بسیاری از افراد به فکر داشتن درآمد دلاری و امرارمعاش راحت‌تر هستند، یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری که چندان نیز سخت نیست، واردات از چین است.

واردات از چین خود به دسته‌های گوناگونی تقسیم می‌شود، اما در این میان واردات از چین با علی بابا یکی از بهترین گزینه‌هاست. ما در شرکت بازرگانی وانیکس به شما کمک می‌کنیم که بتوانید کالاهای مورد نیاز خود را از سایت علی بابا بخرید و در ایران تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

خرید و واردات از سایت علی بابا (Alibaba.com)

واردات از چین به روش خرید از سایت علی بابا یکی از کم هزینه‌ترین و آسان‌ترین روش‌های واردات است، و تنها رعایت چند نکته ساده کافیست تا شما یک روش واردات ایمن و سریع و ارزان را تجربه کنید. در علی بابا قیمت اجناس بسیار مناسب و منصفانه است، کیفیت کالاها بالاست و امنیت نیز در این سایت فروشگاهی در حد بالایی قرار دارد. تمام این نکات باعث شده است که تجار Alibaba را برای واردات کالا انتخاب کنند.

بازرگانان و تجار ایرانی برای خرید از علی بابا کافیست به این سایت رفته و کالاهای مورد نظر خود را جستجو کنند، و پس از انتخاب آنها هزینه کالاها را به صورت آنلاین بپردازند، پرداخت هزینه یکی از مهمترین مواردی است که در این روش واردات از چین باید به درستی انجام شود. داشتن کارت‌های اعتباری جهانی و استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Alipay و Paypal به عنوان یک روش پرداخت استفاده می‌شود، اما کاربران ایرانی با توجه به شرایط تحریم نمی‌توانند از این امکانات بهر ببرند. ما در شرکت بازرگانی وانیکس با داشتن تجربه تجارت بین المللی تمامی این مراحل را برای شما انجام می‌دهیم. شما به عنوان بازرگان کالاهای انتخابی خود را به ما اعلام می‌کنید و ما تمام مراحل ثبت سفارش و پرداخت هزینه را انجام داده و درنهایت کالاها را در ایران به شما تحویل می‌دهیم.

 

 

چه کسانی از علی بابا خرید می‌کنند؟

علی بابا یک فروشگاه اینترنتی B2B است، به این معنا که علی بابا یک راه ارتباطی میان تولیدکنندگان و فروشندگانی است که هر دو کسب و کار مجزای خود را دارند. تولیدکنندگان و شرکت‌ها کالاهای خود را در علی بابا برای فروش قرار می‌دهند، در طرف مقابل خرده فروشان و عمده فروشان و همچنین شرکت‌هایی که به دنبال تامین مواد اولیه برای تولید محصول خود هستند، به خرید از علی بابا می‌پردازند.

با اینکه علی بابا یک مدل تجارت B2B است، و بیشترین خرید از این سایت توسط تجار و تولیدکنندگان انجام می‌شود، اما برخی از افراد نیز برای تامین نیازهای فردی خود به خرید از این سایت می‌پردازند.

 

واردات و خرید عمده از علی بابا چین

خرید و فروش عمده را می‌توان یکی از مهمترین اهداف سایت علی بابا دانست، در این سایت تجار و بازرگانان می‌توانند کالاهای خود را به تعداد بالا و به صورت عمده و با قیمت کمتری سفارش دهند. این مسئله هم به نفع فروشندگان و هم خریداران است. خریداران با خرید در تعداد بالا قیمت کمتری می‌پردازند و رنتیجه حاشیه سود برای آنها بیشتر می‌شود.

شرکت بازرگانی وانیکس به تمام بازرگانانی که به کار واردات از چین می‌پردازند و همچنین به افرادی که به این کار علاقه دارند، پیشنهاد می‌کند این روش جذاب را امتحان کنند و حتما سری به وب سایت Alibaba.com بزنند. انواع کالاها در گروه‌های مختلف لوازم و قطعات الکترونیکی، وسایل آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، محصولات و کالاهای نفتی و گازی، کالاهای دیجیتال، انواع اسباب بازی‌ها، پوشاک، لوازم صنعتی و ... در علی بابا برای خرید عمده فراهم شده‌اند.

مزایای خرید از سایت Alibaba

سایت Alibaba شهرتی جهانی دارد و یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در سطح جهانی برای خرید و فروش بین شرکت‌ها و افراد است. مهمترین مزایای خرید از این سایت در ادامه آورده شده است.

  • تنوع بسیار بالا در محصولات و کالاها

  • دسترسی به انواع تامین کنندگان و مقایسه آنها از لحاظ اعتبار، رتبه‌بندی، سابقه و ...

  • مدیریت خوب در بسته‌بندی و ارسال کالاها

  • فراهم کردن امکان شرایطی برای کنترل و پیگیری سفارشات

  • ارائه کمترین قیمت‌ها و امکان به دست آوردن بیشترین سود نسبت به دیگر فروشگاه‌های عمده فروشی آنلاین جهانی

معایب خرید از علی بابا

با اینکه واردات از چین علی بابا یکی از بهترین روش‌های واردات است، اما این روش نیز معایبی دارد که دانستن آنها می‌تواند به شما کمک بزرگی کند تا با توجه به شرایط خود بهترین روش واردات را انتخاب کنید. برخی از معایب خرید از سایت علی بابا عبارتند از:

  • منطبق نبودن تصویر کالا با خود کالا در برخی مواقع

  • مدت زمان طولانی برای انجام کلی فرآیند واردات

  • نیاز به انجام کارهای گمرکی و ترخیص کالا

     

واردات از چین علی بابا با وانیکس

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید کالا از علی بابا باید در نظر داشته باشید، خرید از شرکت‌های معتبری است که قیمت‌های بهتری برای اجناس ارائه می‌دهند. شرکت‌های معتبر در علی بابا را با مقایسه چند گزینه زیر می‌توانید تشخیص دهید.

  • تایید شدن (Verify) شرکت در علی بابا

  • سابقه فعالیت بیش از 3 سال در علی بابا

  • کسب رتبه بهتر در رتبه‌بندی علی بابا

پس از بررسی این موارد، پیدا کردن یک شرکت معتبر که ارزان‌ترین قیمت‌ها را نیز پیشنهاد می‌دهد، نیاز به تجربه و گذشت زمان دارد. کارشناسان وانیکس با داشتن تجربه و مهارت بالا در این زمینه می‌توانند به راحتی بهترین شرکت‌ها را متناسب با بودجه شما برای خرید انتخاب کنند، تا قیمت تمام شده برای کالاهای انتخابی شما پایین باشد و بتوانید در بازار اجناس خود را با قیمت مناسب و در مدت زمان کوتاهی به فروش برسانید.

یکی دیگر از موارد مهم برای بازرگانان تحویل کالاها به صورت سالم است، وانیکس برای رفع این دغدغه بازرگانان به کاربران خود ضمانت سلامت کالا می‌دهد. پس از خرید اجناس مورد نظر شما، وانیکس یک چک ضمانتی به ارزش کل کالاهای خریداری شده به شما تقدیم می‌کند، تا اطمینان خاطر داشته باشید کالاهای خود را صحیح و سالم دریافت می‌کنید، همچنین درصورتی که برای اجناس مشکلی پیش بیاید، می‌توانید خسارت خود را دریافت کنید.

پس از انجام مراحل خرید و دریافت کالاها در چین، فورواردرهای وانیکس کار بسته‌بندی کالاها را انجام داده و به دبی ارسال می‌کنند. روش ارسال در وانیکس به صورت چند بخشی و این باعث می‌شود یکی دیگر از دغدغه‌های بازرگانان یعنی هزینه ارسال نیز برای بازرگانان به حداقل برسد، درنتیجه بازرگانان می‌توانند سود معقولی از تجارت خود کسب کنند.

درنهایت شرکت بازرگانی وانیکس با گرفتن کمترین کارمزد و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت توانسته است نظر بسیاری از بازرگانان و تجار را برای واردات از چین علی بابا به خود جلب کند.

سخن پایانی

واردات از چین علی بابا یکی از روش‌های جذاب برای واردات است. در این مقاله از وانیکس سعی کردیم شما را بیشتر با این روش آشنا کنیم و مزایا و معایب آن را نیز بیان کردیم. مشاوران در شرکت بازرگانی وانیکس آماده‌اند تا به صورت رایگان به شما مشاوره دهند و همچنین با استفاده از کارشناسان باتجربه وانیکس می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را از علی بابا انتخاب و بقیه مراحل خرید خود را به ما بسپارید.


 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر: