انتقال پول با perfectmoney چه مزایایی دارد؟

کدخبر: 2378835

یکی از کیف پول‌هایی که تحت‌تأثیر تحریم برای ایرانی‌ها، محدودیتی اعمال نکرده است perfectmoney می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این شبکه تمامی پرداخت‌های بین‌المللی خود را بدون هیچ محدودیتی انجام دهید. در این مطلب ضمن معرفی این کیف پول، شما را با مزایای استفاده از آن نیز آشنا خواهیم کرد.

با شبکه perfectmoney آشنا شوید.

شبکه perfectmoney یک درگاه بین‌المللی برای انتقال وجوه میان کشورهای مختلف است. با استفاده از این درگاه می‌توان کلیه انتقال‌ها و پرداخت‌های ارزی به سایت‌های خارجی را انجام داد. همچنین اگر شما در کسب‌وکار خود، درآمد ارزی دارید برای نقد کردن آن به یک شبکه امن و مطمئن احتیاج پیدا خواهید کرد.

مهم‌ترین ویژگی کیف پول پرفکت مانی عدم تحریم آن برای کاربران ایرانی است. با استفاده از این شبکه هیچگاه نگران بلوکه شدن سرمایه خود نخواهید بود. اگر سری به سایت perfectmoney بزنید خواهید دید که امکان انتخاب زبان فارسی نیز در این وب‌سایت وجود دارد.

با وجود روش‌های مختلفی که برای انتقال وجوه به صورت بین‌المللی وجود دارد اما کاربران از perfectmoney استقبال گسترده‌ای کرده‌اند زیرا با استفاده از این روش می‌توان کارهای زیر را به سادگی انجام داد:

  • خرید محصولات یا اکانت از سایت‌های خارجی
  • دریافت، ذخیره یا انتقال ارزهای رایج دنیا به صورت اینترنتی
  • ترید ارزهای دیجیتال
  • خرید بلیت هواپیما از ایرلاین‌های خارجی
  • رزرو هتل برای اقامت در کشورهای مختلف

در perfectmoney چه حساب‌هایی وجود دارد؟

با وجود اینکه رابط کاربری پلتفرم perfectmoney بسیار ساده و راحت است اما در آن حساب‌های مختلفی وجود دارد. هر فردی با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کرده و پرداخت‌های اینترنتی خود را از طریق آن انجام می‌دهد:

  • حساب Personal: در صورتی که شما به عنوان فردی حقیقی در وب‌سایت perfectmoney ثبت‌نام کنید، باید در زمان ساخت حساب پرفکت مانی نوع آن را به صورت Personal یا شخصی انتخاب کنید
  • حساب Business: این وب‌سایت امکاناتی را برای ثبت‌نام کسب‌وکارها و مشاغل مختلف به عنوان اشخاص حقوقی در نظر گرفته است. در صورتی که شما به یک سیستم پرداخت برای انتقال وجه مبادلات خود احتیاج دارید، perfectmoney حساب Business را در اختیار شما قرار می‌دهد. این حساب امکانات بیشتری نسبت به حساب Personal داشته و امکان انجام چندین تراکنش به صورت هم‌زمان را به شما می‌دهد.

سطوح کاربری مختلف در perfectmoney

در صورتی که شما حساب Personal یا Business را برای پرداخت‌های خود انتخاب کرده باشید، به سه صورت سطح‌بندی می‌شوید:

  • سطح Normal: در بدو ورود شما به شبکه perfectmoney سطح شما به صورت معمولی یا Normal است. این سطح مخصوص افراد تازه وارد است و کاربران می‌توانند با استفاده از آن تمام امور پرداختی خود را انجام دهند.
  • سطح Premium: اگر یک سال از تاریخ ثبت‌نام شما در شبکه perfectmoney گذشته باشد و در این مدت تراکنش قابل‌قبولی با این شبکه انجام داده باشید، می‌توانید سطح کاربری خود را به صورت Permium ارتقا دهید. در این صورت کارمزدی که از شما دریافت می‌شود، کاهش پیدا کرده و همچنین دیگر نیازی به تأیید هویت در این پلتفرم وجود ندارد.
  • سطح Partner: اگر شما شخصی حقوقی یا صرافی مورداعتماد شبکه perfectmoney باشید می‌توانید درخواست ارتقای خود را به سطح شریکی ارسال کرده و از قابلیت‌های آن مانند پایین‌ترین کارمزد و بالاترین سود سالانه بهره‌مند شوید.

انتقال پول با perfectmoney

معرفی مزایای انتقال پول با perfectmoney

استفاده از این شبکه پرداخت مزایای بسیار زیادی دارد به همین دلیل کاربران زیادی از سرتاسر دنیا آن را برای انتقال پول به کشورهای مختلف انتخاب می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از مزایای شبکه perfectmoney که در وب‌سایت فراکنش به شما ارائه شده است، می‌پردازیم:

  • همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم شبکه perfectmoney هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی اعمال نکرده است و از قوانین تحریم علیه ایران پیروی نمی‌کند. شما به راحتی می‌توانید با آی‌پی کشور ایران وارد این سایت شده و در آن ثبت‌نام کنید. دیگر نیازی نیست نگران بلوکه شدن سرمایه خود باشید.
  • امکان انتخاب زبان فارسی در این وب‌سایت وجود دارد. پس اگر تمایل دارید به زبان مادری خود از این وب‌سایت استفاده کنید ما به شما این درگاه پرداخت را پیشنهاد می‌کنیم.
  • این شبکه صرفاً به نقل‌وانتقال وجوه و پرداخت‌های اینترنتی محدود نمی‌شود و امکان سپرده‌گذاری نیز در آن وجود دارد. شما می‌توانید با سپرده‌گذاری سرمایه خود در وب‌سایت perfectmoney، سالانه ۴ درصد سود دریافت نمایید.
  • perfectmoney به امنیت درگاه خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد به همین دلیل پروتکل‌های بسیار ویژه‌ای را برای حفظ اطلاعات حساب کاربری و جلوگیری از هک شدن اطلاعات توسط هکرها به کار می‌گیرد. کاربران به راحتی می‌توانند از این پلتفرم استفاده کرده و وجوه خود را به مقاصد مختلف منتقل کند. شما می‌توانید برای افزایش امنیت حساب کاربری خود از گزینه‌های موجود در تنظیمات این شبکه استفاده کنید.
  • امکان دریافت وام از perfectmoney نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع تسهیلات می‌توانید به وب‌سایت این شبکه مراجعه کنید.
  • رابط کاربری که برای این پلتفرم طراحی شده بسیار جذاب بوده و کار با آن راحت و آسان است.
  • کاربران می‌توانند بدون نیاز به احراز هویت در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و کاربری مختص خود را ایجاد کند.
  • نرخ کارمزدی که این شبکه از شما دریافت می‌کند، بسیار منصفانه و مقرون‌به‌صرفه است. اگر شما در هنگام ایجاد حساب کاربری احراز هویت انجام داده باشید کارمزد نیم‌درصدی از شما دریافت می‌شود. اگر بدون احراز هویت در این سامانه حساب ایجاد کرده باشید، کارمزد نقل‌وانتقال وجوه برای شما به دو درصد خواهد رسید.
  • هیچ محدودیتی برای انجام تراکنش‌های مالی در پلتفرم perfectmoney وجود ندارد.
  • شما می‌توانید تراکنش را به صورت کاملاً ناشناس انجام دهید زیرا برای انتقال پول نیازی نیست اطلاعات شما برای دریافت‌کننده ارسال شود. تنها چیزی که دو طرف انتقال وجه از یکدیگر می‌دانند، صرفاً یک نام کاربری است.
  • تمامی پرداخت‌ها در این شبکه با سرعت بسیار بالا و در عرض چند ثانیه انجام می‌شود.
  • وب‌سایت perfectmoney اپلیکیشنی را برای کاربران موبایلی در نظر گرفته است و به راحتی می‌توان امور پرداخت خود را با استفاده از گوشی تلفن همراه انجام داد.

انجام کلیه تراکنش‌ها در پرفکت مانی به کمک موسسه farakonesh

اگر شما هم مجذوب مزایای استفاده از شبکه perfectmoney شده‌اید می‌توانید همین حالا حساب کاربری خود را در این وب‌سایت افتتاح کنید. برای این کار می‌توانید از مشاوره کارشناسان Farakonesh یا امکاناتی که در وب‌سایت این شرکت برای شما در نظر گرفته شده است، استفاده نمایید. در تمام سال‌هایی که این موسسه فعالیت می‌پردازد مشتریان از آن رضایت داشته و تاکنون هیچ شکایتی از این شرکت، در سامانه اینماد ثبت نشده است.

 

ارسال نظر: