راهنمای خرید لاستیک کومهو اورجینال

کدخبر: 2378854

کمپانی کومهو چندین دهه است که فعالیت خود را در زمینۀ طراحی و تولید لاستیک آغاز نموده اند. این کمپانی معتبر از سال 1946 میلادی تا کنون توانسته اند موفق به تولید انواع لاستیک کومهو برای اتومبیل، موتور سیکلت، هواپیما و ... گردند. در نتیجه توانستند با گذشت زمان پا به عرصۀ رقابت جهانی بگذارند. طولی نکشید، این کمپانی معتبر توانستند موفق به تولید لاستیک در دسته بندی متفاوت گردند. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید با مد نظر قرار دادن مدل خودرو، مناسب ترین سایز لاستیک کومهو را خریداری نمائید. فروش لاستیک کومهو را می توانید در لیست محصولات فروشگاه چرخ و یدک ملاحظه نمائید. بدون دغدغه با مراجعه به وب سایت این فروشگاه معتبر می توانید بهترین لاستیک کومهو را خریداری نمائید. کمپانی لاستیک کومهو برای چند سال متوالی توانست موفق به دریافت برند red dot award گردد. این چنین بتوانند به عنوان یکی از حامیان اصلی در مسابقات فرمول یک به شمار روند. شرکت کومهو توانست در طول سال ها فعالیت حرفه ای، تایرهای فابریک بسیاری از محصولات شرکت های خودروسازی مطرح همچون هیوندای، رنو، لکسوس، مرسدس بنز و ... را تأمین کنند. لازم به ذکر است که لاستیک کومهو نیز دارای نقاط قوت است و به همین دلیل بسیاری از رانندگان خواستار خرید لاستیک کومهو برای اتومبیل سواری خود می باشند. کمپانی لاستیک سازی کومهو دارای مرکز تحقیق و توسعه فناوری می باشند و این چنین توانسته اند موفق به تولید محصولات متنوع گردند. اگر در پی خرید لاستیک کومهو برای اتومبیل خود هستید، بایستی به طور دقیق مشخصات فنی آن را مد نظر قرار دهید. سپس با آسودگی خاطر می توانید از رانندگی کردن با تایرهای رادیال کومهو لذت ببرید.

لاستیک سواری کومهو

تاریخچه فعالیت لاستیک کومهو

در قسمت فوق به برخی از تاریخچه کمپانی کومهو پرداختیم چون یکی از برندهای معتبر جهانی محسوب می گردد که می توانید در سایزهای متفاوت لاستیک کومهو اصل را در داخل کشور خریداری نمائید. لاستیک های کومهو حاصل تکنولوژی روز دنیا می باشد که توانسته اند مبتنی بر فناوری پیشرفته میزان کیفیت محصولات را نسبت به نسخه های قدیمی بهبود ببخشند. لاستیک کومهو در دسته بندی لاستیک کره ای به فروش می رسد و در سطح جهانی از سوی بسیاری از فروشندگان مورد استقبال قرار گرفته می شود. همواره صنعت لاستیک سازی کمپانی کومهو در حال توسعه و پیشرفت می باشند و می توانند تأثیر چشمگیر در جوامع مختلف داشته باشند.

اگر در پی خرید لاستیک کومهو هستید، بایستی مشخصات فنی اتومبیل، شرایط محیطی و کیفیت جاده را مد نظر قرار دهید. هم اکنون فروش لاستیک کومهو در دسته بندی متفاوت صورت می گردد و این مسئله باعث گردیده تا رانندگان راحت تر بتوانند موفق به انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود گردند. نیاز به ذکر است که کمپانی کومهو بر مسائل تحقیق و توسعه یا همان بکارگیری تکنولوژی های نوآورانه صورت می پذیرد.

بنابراین اگر به دنبال افزایش بازدهی اتومبیل خود هستید، خرید لاستیک کومهو می تواند نیاز شما را در این زمینه برآورده سازد. بنابراین جهت کاهش مصرف انرژی و آلاینده های مختلف می توانید از قابلیت های لاستیک کومهو بهره گیرید. در همین راستا، لاستیک های کومهو قابل رقابت با سایر برندهای موجود در بازار جهانی می باشد. تا انتهای پست ما را همراهی کنید تا بیشتر با انواع لاستیک کومهو آشنا شوید.

لاستیک سواری کومهو

معرفی انواع دسته بندی لاستیک کومهو

محصولات کمپانی کومهو بر اساس نوع ساختار و کاربری که خودرو می تواند بر روی جاده های متفاوت داشته باشد، شامل دسته بندی متفاوت هستند. بدین وسیله رانندگان با آسودگی خاطر می توانند مناسب ترین سایز لاستیک کومهو را برای اتومبل سواری، باری، شاسی بلند و غیره خریداری نمایند. با توجه به اینکه مشخصات فنی تایر بر روی آن به صورت اعداد و حروف لاتین درج می شوند، بایستی سطح آگاهی نسبت به ویژگی های آن داشته باشید. ابعاد تایر شامل شاخص های متعددی همچون سایز رینگ، نوع تکنولوژی تولید، شاخص میزان چسبندگی تایر بر روی سطوح لغزنده، حداکثر شاخص تحمل بار، میزان فاق تایر، نوع کاربری تایر از نظر شرایط محیطی و میزان پهنای تایر می باشند. بدین وسیله متناسب با مدل خودرو و شرایط محیطی می توانید بهترین نوع لاستیک کومهو را خریداری نمائید.

عمدتاً درج حرف لاتین P بر روی لاستیک خودرو، نشان دهندۀ بکارگیری این نوع لاستیک برای خودروهای سواری می باشد. این در حالی است که هنگام بکارگیری حروف لاتین LT، لاستیک کومهو را برای خودروهای سواری، وانت و SUV می توان استفاده نمود. البته درج حرف لاتین T، نشان دهندۀ لاستیک زاپاس خودرو و به نوعی موقتی بودن آن به شمار می رود. داشتن وزن سبک و کیفیت بالای متریال به کار رفته در ساخت تایر از ویژگی های مهم انواع لاستیک کومهو محسوب می گردد. از جمله انواع دسته بندی لاستیک کومهو می توان به لاستیک های رادیال و بایاس اشاره نمود.

مهمترین نکات خرید لاستیک کومهو

اگر به دنبال انتخاب لاستیک کومهو هستید، پیش از خرید بایستی با جزئیات دقیق مشخصات فنی مندرج بر روی آن را مطالعه نمائید. این چنین با افزایش سطح آگاهی خود، قادر به انتخاب مناسب ترین لاستیک منطبق بر مشخصات فنی اتومبیل فابریک خودرو گردید. با گسترش آگاهی خود نسبت به موضوعات این چنینی، باعث می گردد تا انتخاب درستی از مدل لاستیک کومهو داشته باشید. عدم توجه به موضوعات مهم این چنینی، می تواند تأثیر منفی بر روی کیفیت رانندگی داشته باشد.

یکی دیگر از شاخص های مهم که بر روی لاستیک خودرو حک می شود، یک عدد سه رقمی است که با عنوان مقدار ارتفاع لاستیک نسبت به پهنا می باشد. جهت بدست آوردن این نسبت بایستی عرض لاستیک را در عدد 80 ضرب کنید و سپس بر عدد صد تقسیم کنید تا ارتفاع لاستیک حاصل گردد. لازم به ذکر است که هر چه این عدد بیشتر باشد، لاستیک خودرو گوشتی تر است و به نحوی دارای مقاومت بیشتری می باشد. درج حرف لاتین R بر روی لاستیک، نشان دهندۀ نوع ساختار لاستیک کومهو، همان رادیال می باشد که دارای دوام بالا بوده و کیفیت رانندگی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

لاستیک سواری کومهو

عوامل مؤثر در تعیین قیمت لاستیک کومهو

شاخص های متعددی بر روی قیمت لاستیک کومهو تأثیرگذار می باشد. مشخصات فنی تایر، نوع ساختار، سال تولید و کیفیت متریال به کار رفته در روند ساخت لاستیک از مهمترین عوامل در تعیین قیمت لاستیک کومهو به شمار می روند. البته وارداتی بودن لاستیک نیز بر روی نوسان قیمت لاستیک کومهو در بازار ایران تأثیر می گذارد. در همین راستا، جهت خرید لاستیک های کره ای همچون لاستیک کومهو اورجینال بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده در این بازار مراجعه نمائید. در این صورت، با آسودگی خاطر می توانید لاستیک های اصل خارجی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید.

هم اکنون متناسب با اتومبیل سواری، خرید لاستیک رادیال کومهو به راننده کمک می کند که بتواند  کیفیت رانندگی را بر روی جاده های هموار بهبود ببخشد. پس از کسب اطلاعات مکفی، بدون دغدغه می توانید مناسب ترین نوع لاستیک را برای اتومبیل های مختلف خریداری نمائید. بررسی مشخصات فنی کلیۀ محصولات به شما کمک می کند که بتوانید مناسب ترین سایز لاستیک کومهو را انتخاب نمائید که کیفیت رانندگی در جاده های هموار و ناهموار را تحت تأثیر قرار دهد و به نوعی از بازدهی و فرمان پذیری اتومبیل شما نکاهد. جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص مشخصات فنی انواع لاستیک کومهو و سفارش اینترنتی تایر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

https://charkhoyadak.com/

 

ارسال نظر: