اقامتی لوکس برای زیارت حرم رضوی

کدخبر: 2378842

اگر شما هم به تازگی قصد سفر به مشهد مقدس را دارید، به دنبال هتل‌های لوکس با قیمت مناسب در اطراف حرم هستید. هتل‌هایی که در نزدیکی حرم امام هشتم هستند همچون هتل درویشی مشهد، همیشه جزو پرطرفدارترین هتل‌ها به شمار می‌روند. زیرا در زمان کمی می‌توانید در حرم باشید و دیگر نیازی به هزینه‌های جانبی و رفت و آمد نیست. این تنها بخشی از مزیت هتل‌های اقامتی لوکس است. در ادامه مقاله قصد داریم تا هتل‌های بسیار لوکس و اقتصادی مشهد را برای شما معرفی کنیم.

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های پنج ستاره به حرم مطهر رضوی، هتل مدینه الرضا است. این هتل پنج ستاره، 18 طبقه و 288 واحد اتاق دارد. ساخت هتل مدینه الرضا مشهد در سال 1392 صورت گرفته و سوئیت‌های جداگانه‌ای دارد. فاصله‌ این هتل تا حرم، کم‌تر از 100 متر است که به راحتی و در زمان بسیار کمی می‌توانید به حرم دسترسی پیدا کنید. 

موقعیت مکانی این هتل موجب شده تا به راحتی به بازارهای اطراف حرم سر بزنید و دسترسی شما به خیابان‌های اصلی بسیار راحت است. هتل قدمت زیادی ندارد، اما مدیریت بسیار مجرب و کارکنانی کاملا مسئولیت پذیر داشته که همین امر موجب محبوبیت هتل مدینه الرضا شده است.

هتل مجلل درویشی مشهد

تا به حال حداقل یک بار نام هتل درویشی مشهد به گوشتان خورده است. این هتل لوکس و‌ پنج ستاره، یک ساختمان 25 طبقه با 220‌ واحد دارد که اتاق‌هایی مشابه آن را با خدمات و تجهیزات لوکس در کم‌تر هتلی پیدا می‌کنید. فاصله حرم با این هتل بسیار کم بوده و تنها با ۱۴ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم امام رضا برسید. شما می‌توانید عکس هتل درویشی مشهد و تمام اطلاعات مورد نیاز را در سایت علی بابا ببینید و اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید.

 

Picture1

 

از جمله ویژگی‌های ممتاز هتل مجلل درویشی مشهد خدمات رایگان صبحانه، روم سرویس و… است. حتی با رزرو پنت هاوس رم یا اسپا می‌توانید اقامتی کاملا لوکس و زیبا را در شهر مشهد تجربه کنید. طراحی دکوراسیون داخلی هتل درویشی بر اساس معماری کشورهای دیگری همچون دوبلکس چین، دوبلکس مصر، دوبلکس عرب و… به نمایش درآمده که یک دکوراسیون کاملا متفاوت و زیبا را خلق کرده است.

عکس هتل درویشی مشهد در سایت علی بابا تمام اتاق‌ها و رستوران‌های این هتل لوکس و نزدیک حرم را نشان می‌دهد. در این هتل سه رستوران آتریوم، روف گاردن، فست فود فیروزه‌ای وجود دارد که بهترین و باکیفیت غذاها در آن پخته می‌شوند.

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره بوده که فاصله‌ای حدود ۸۰۰ متر با حرم مطهر دارد. از نظر موقعیت مکانی این هتل در  یک مکان بسیار عالی و در مرکز شهر قرار گرفته که به آسانی به مراکز و دیگر اماکن گردشگری همچون شهربازی، بازار رضا، بازار هفده شهریور، گنبد خشتی و… دسترسی پیدا می‌کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد هم حدود ۷ کیلومتر بوده که فاصله‌ی نزدیکی تا هتل دارد. 219 اتاق در این هتل ساخته شده که شامل سوئیت، آپارتمان و کانتکت است و تمامی این اتاق‌ها و ساختمان در سال 1396 به طور کلی مورد بازسازی قرار گرفتند.  

هتل الماس دو مشهد‌

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و پنج ستاره مشهد می‌توان به هتل الماس دو اشاره کرد. این هتل، ساختاری همچون الماس دارد و با ولکام درینک از مهمانان پذیرایی می‌شود. طراحی و رنگ اتاق‌های این هتل به رنگ الماس بوده و حتی در کشورهای دیگر هم شهرت جهانی دارد. از خدمات این هتل می‌توان به سونا، استخر، جکوزی و دیگر امکانات رایگان اشاره کرد.

 

Picture1

رستوران گردان این هتل هم به سمت حرم بوده که از مهم‌ترین مزیت‌های هتل الماس شماره دو مشهد محسوب می‌شود. برخی دیگر از امکانات این هتل شامل مواردی همچون ترانسفر فرودگاهی رایگان، اینترنت رایگان، سوپرایز برای سالگرد ازدواج یا دیگر مناسب‌ها و… هستند. 

هتل قصر الضیافه مشهد

فرض کنید محل اقامت شما در مشهد، هتلی رو به حرم باشد. هتل قصر الضیافه در ضلع شرقی حرم امام رضا قرار گرفته و به طور مستقیم با ورودی صحن حرم ارتباط دارد. در واقع می‌توان هتل قصر الضیافه را نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا معرفی کرد. علاوه بر نزدیکی به حرم، هتل قصر الضیافه مشهد مزایای دیگری نیز دارد. این هتل جزو هتل‌های لوکس و پنج ستاره بوده که کاملا مجهز است و می‌توانید یک اقامت بدون دردسر و راحت را در آن داشته باشید. معماری این هتل هم کاملا سنتی بوده که از معماری‌های اسلامی الهام می‌گیرد.

تمامی هتل‌های لوکس و پنج ستاره‌ مشهد را در این مطلب معرفی کردیم. طبق هزینه و بودجه‌ای که مدنظرتان است، یکی از این هتل‌های لوکس را انتخاب کرده و در مجهزترین هتل‌ها اقامت داشته باشید. مهم‌ترین فاکتوری که در انتخاب یک هتل باید در نظر بگیرید، نزدیکی آن به حرم و امکانات هتل بوده که در هتل‌های لوکس نزدیک به حرم معرفی شده در این مطلب، مورد بررسی قرار دادیم.

شما می‌توانید هر یک از هتل‌های لوکس نزدیک حرم را از سایت اینترنتی علی بابا رزرو کنید. عکس تمامی این هتل‌ها مانند عکس هتل درویشی مشهد در لیست هتل‌های مشهد در سایت علی بابا موجود هستند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: