3 نکته برای خرید بهترین تخت بادی!

کدخبر: 2378841

اگر به دنبال خرید بهترین تخت بادی، جهت خوابی راحت در طول شب هستید، لازم است نکاتی را جهت انتخاب درست بدانید. خواب راحت مستلزم رعایت نکاتی است که ستون فقرات و سر و گردن را در بهترین حالت ممکن قرار دهد. این نکته مهم زمانی اتفاق می افتد که بتوانید قوس گردن و کمر را به بهترین وجه ممکن پر کنید. پس نکاتی مهمی وجود دارد تا خریدی مطمن و با کیفیت داشته باشید. با ما همراه باشید تا به تمام این نکات بپردازیم.

تخت بادی چیست؟

تخت بادی به کیسه هایی از باد گفته میشود که قابلیت باد شدن یا خالی شدن را دارند. این اتفاق با داخل و خارج شدن باد یا هوا به تخت اتفاق می افتد. ظاهر تخت های بادی شکیل تر از تشک ها است. ارتفاع تخت های بادی معمولا بالای 25 سانت در محدوده  30 ، 42، 46، 51 و 56 سانتی متر میباشد. تخت های بادی به دلیل تنظیم باد به صورت برقی، به راحتی میتوانند متناسب با عادات خواب افراد تنظیم شده و حتی متناسب با دستور پزشک برای مراقبت از ستون فقرات تنظیم گردند. 

خرید بهترین تخت های بادی تحت نام برندهای اینتکس، بست وی و اینتایم ، کلمن، ایرکامفورت و ایرکلود، از جمله تولید کننده های تخت بادی در کنار بیشمار برندهای موجود در بازار صورت میگیرد. طرفداران محصولات بادی، سه برند ابتدایی را بیش از سایر برندها میشناسند. 

برای انتخاب بهترین تخت بادی به چه نکاتی توجه کنیم؟

Picture1

 

اگر قصد دارید تا کیفیت خواب خود را تنظیم کنید، و کالایی با کیفیت و مرغوب  متانسب با نیاز خود داشته باشید، به شما خرید تخت بادی از ایرکوک را  پیشنهاد میکنیم. در ادامه به نکاتی برای انتخاب بهترین تخت خواب بادی  خواهیم پرداخت.

یک) تاثیر میزان سختی تخت در خرید بهترین تخت های بادی

علت این امر جلوگیری از قرارگیری ستون فقرات در حالات نامناسب میباشد. برای مثال قوس گردن باید با بالش مناسب پر شده و ستون فقرات هم در یک راستا، با گردن قرار گیرد. در بین انواع تخت های موجود در بازار با میزان سختی یا نرمی متفاوت شان، بهترین تخت، تختی است که بتواند به شخص حس راحتی داده و بعد از خواب طولانی حس سر شدن بدن یا درد مفاصل را به شخص ندهد. اگر میزان سفتی پنبه را 0 و میزان سختی سنگ را 10 در نظر بگیریم، بهترین تخت، تختی است که دارای نمره 6 از میزان سختی باشد. 

دو) ساختار تخت و بهترین تخت های بادی

اگر با شنیدن اسم تخت بادی و موضوع خرید بهترین تخت بادی به فکر تخت های قدیمی که باد میشدند و شکلی شبیه بادکنک داشتند و به راحتی تغییر شکل میداند میفتید سخت در اشتباهید. در میان انواع تخت های بادی، با طراحی های بی نظیری روبرو هستید که با ارگونومی بدن سازگاری دارند و باعث یک خواب راحت برای شخص میشوند. این تخت ها با لایه هایی از الیاف ابریشمی پر شده اند که باد در میان این الیاف باعث حفظ حالت الاستیسته ی تخت میشود. وقتی روی این تخت ها قرار میگیرید، بستر مناسبی از لحاظ میزان سختی و نرمی خواهید داشت. همچنین در طول خواب از طرف بستر فشاری روی پوست بدن و مفاصل تان نخواهید داشت.

سه) تاثیر قیمت و وزن در محبوبیت محصولات بادی

از مزیت های دیگری که بهترین تخت های بادی دارند، قیمت مناسب آنها و جابجایی راحتشان است. به راحتی میتوان آنرا در اتاق های منزل جابجا کرده و یا حتی با خود به مسافرت برد. کسانی که استطاعت مالی خرید تخت های چوبی و تخت های گران را ندارند، توصیه میشود تخت یا تخت های بادی را خریداری کرده و به راحتی از آن جهت خواب راحت استفاده کنند. چیزی که این روزها تمامی سنین با آن دست به گریبان هستند کمردرد میباشد. توصیه میشود کسانی که به کمردرد و زانودرد مبتلا هستند به جای خوابیدن روی تخت های معمولی روی زمین، از تخت های بادی خریداری کرده و هنگام بیدار شدن، به راحتی بدون فشار به زانوانشان از روی زمین بلند شوند. 

مواردی که حین خرید بهترین تخت بادی باید به آن توجه شود

تمام کسانی که خواهان خرید بهترین تخت های بادی هستند باید به جنس، ظرفیت تحمل وزن، برند و تکنولوژی ساخت آن دقت نمایند. تخت های بادی به صورت تک نفره و دو نفره در بازار عرضه میشوند که متناسب با محلی که قصد تهیه تخت برای آن را دارید میتوانید یکی از انواع آنرا تهیه کنید. مورد دیگر توجه به این نکته است که تخت های بادی با تلمبه های دستی باد شده و یا خالی میشوند. تخت های بادی با پمپ های برقی تخلیه و پر میشوند. 

جنس رویه تخت های بادی و ساختار آنها

یکی از فاکتورهای خرید بهترین تخت بادی، توجه به جنس رویه آن است. جنس رویه تخت ها بسیار مهم است زیرا میزان تعریق یا ضد تعریق بودن تخت است که تاثیر زیادی در کیفیت خواب در طی شب را دارد، تعیین میکند. جنس این تخت ها معمولا از مخمل های صنعتی ساخته میشود که ضد تعریق هستند و به راحتی در صورت سوراخ شدن میتوان آنها را به وسیله چسب های اینتکس تعمیر نمود. جیر یا برزنت همچنین طرح های دارای چرم از دیگر جنس های رویه تخت های بادی میباشند. ساختار داخلی آنها از پی وی سی است که نوعی پلاستیک نرم میباشد. در عین محکم بودن بسیار انعطاف پذیر است. این لایه های پی وی سی به صورت پل هایی موازی، به صورت یکسان در ارتفاع تخت به صورت افقی و عمودی به کار رفته اند که ساختار تخت و تخت های بادی را بسیار منسجم و محکم کرده اند. 

خرید بهترین تخت بادی مستلزم بررسی ظرفیت تحمل وزن آن میباشد. ظرفیت تحمل وزن این محصولات بسیار بالاست اما نکاتی را باید حین خرید مد نظر داشت که در ادامه ذکر میگردد. به طور کلی باید تخت را از اجسام تیز دور نگه داشت. مورد دیگر اینکه از قرار دادن زانو، آرنج و نوک پا که وزن را روی قسمت کمی از بدن به تخت منتقل میکند خودداری کنید. 

تفاوت بهترین تخت های بادی از برندهای مختلف

Picture1

 

بهترین شرکت تولید کننده محصولات بادی در دنیا شرکت اینتکس است که در سطح کیفی بالایی، خرید بهترین تخت بادی را ممکن میسازد. جنسی که این شرکت برای تولید محصولاتش استفاده میکند، PVC بوده که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. غیر شیمیایی است و توسط طراحان چینی و آمریکایی تولید میشود. قیمت آن بسیار مناسب است و به دلیل استفاده از نیروی کار ارزان در آسیای شرقی، قیمت پایین و کیفیت بالایی نسبت به سایر برندها دارد. این برند را میتوانید در دسته های مختلف در سایت ایرکوک مشاهده کنید. 

تخت های بادی برند بست وی که رقیب اینتکس میباشد، از طراحی رویه مواج بهره گرفته که علاوه بر راحتی بیشتر، قوس های بدن را پر میکند. با خوابیدن روی تخت های این برند، دیگر فشاری را در بدن حس نکرده و در سطح ارگونومیک فراهم آمده، خواب راحت تری خواهید داشت. 

خرید بهترین تخت های بادی در بین تولیدات برند کلمن آمریکا نیز امکان پذیر است. تخت های کلمن نیز از دیگر برندهای با کیفیت و محبوب دنیاست که محصول شرکت آمریکا میباشد. به دلیل نیروی کار گرانتر در آمریکا، قیمت آن از سایر برندهای مذکور بالاتر است. به دلیل وزن پایین برای مسافرت ها کاربرد بالایی دارد. جهت گرفتن موجودی برندهای مختلف محصولات بادی در ایران میتوانید با پشتیبانی ایرکوک تماس حاصل فرمایید. 

ایرکوک مرجعی تخصصی از محصولات بادی

در فروشگاه محصولات بادی ایرکوک  با آدرس https://www.airkook.com میتوانید بهترین محصولات بادی برای مصارف مختلف را مشاهده کرده و خریداری نمایید. قایق، استخر، مبل بادی، استخرهای سرسره دار، کاناپه های بادی، بالش، جامپینگ، جکوزی، حلقه شنا، پمپ بادی و تخت خودرو و تخت بادی از جمله محصولاتی هستند که میتوانید در این فروشگاه مشاهده نمایید. تمامی قیمت ها در این سایت به روز بوده و دارای پشتیبانی منظم میباشد. خرید تخت بادی با کیفیت از ایرکوک، تنها با چند کلیک و ثبت سفارش محصول و تحویل آن درب منزل امکان پذیر میباشد. 

 

 

 

 

ارسال نظر: