اسامی آموزشگاه طراحی لباس در مهرشهر کرج

کدخبر: 2378875

طراحی و مد یکی از جذاب‌ ترین رشته ‌های موجود است که می ‌تواند علاوه ‌بر پول ‌ساز بودن، ذوق و سلیقه شما را آشکار کند. طراحی لباس، حرفه‌ ای منحصر به ‌فرد است که می ‌تواند آینده ‌ای عالی برای دختران و بانوان محترم داشته باشد. مراکز بسیاری در تمامی نقاط ایران ایجاد شده‌ اند که می ‌توانند آموزش خیاطی با ارائه مدرک را ارائه می دهد؛ اما نمی ‌توان از هر آموزشگاهی نتیجه مطلوب و قابل قبولی دریافت کرد. یکی از اصلی‌ ترین ویژگی ‌های آموزشگاه طراحی لباس در مهرشهر کرج این است که می تواند مدرک بین المللی اعطا کند و از فعالیت‌ های شما پشتیبانی لازم را انجام دهد و ورود به بازار کار شما را تضمین کند.

Picture1

 

ویژگی های بهترین آموزشگاه طراحی لباس در مهرشهر کرج

پیش از پرداختن به عشق و علاقه خود، یعنی فراگیری رشته طراحی لباس، باید آموزشگاهی معتبر و با اصالت پیدا کنید. بی شک اینکه یک آموزشگاه طراحی لباس معتبر و عالی چه ویژگی هایی دارد سوالی چالش بر انگیز بوده که ذهن همه افراد را به خود مشغول می کند. در حقیقت آموزشگاهی با کیفیت و استاندارد است که در وهله اول تمامی مجوز های لازم از سوی سازمان فنی و حرفه ای را داشته باشد. معمولاً آموزشگاه هایی که زیر نظر سازمان های دولتی فعالیت می کنند با دقت و جدیت خاصی خدمات خود و سرفصل هایی لازم را به هنرجو آموزش ارائه می دهند. آموزشگاه با اصالت از مربیان و اساتید حرفه ای بهره می برد و در این زمینه سخت گیری های لازم را انجام می دهد. معمولا مربیان آموزش خیاطی باید رزومه قوی داشته باشند تا بتوانند تمامی نکات را به خوبی به هنرجویان انتقال دهند. ارائه پشتیبانی، مجهز بودن آموزشگاه به تجهیزات و وسایل خیاطی، ایجاد بازار کار مناسب و... از دیگر ویژگی های ممتاز یک آموزشگاه حرفه ای است.

لیست آموزشگاه های طراحی لباس در مهرشهر کرج

برای فراگیری هنر طراحی لباس می توانید آموزشگاه های با کیفیت بسیاری را مقصد خود قرار دهید. آموزشگاه هایی که در ارائه مطالب خود بی همتا هستند و می توانند در زمانی کوتاه، بیشتر و تاثیرگذار ترین آموزش را به شما ارائه دهند. لیست آموزشگاه های طراحی لباس موجود در مهرشهر کرج به شرح زیر است:

آکادمی هنر پارس

در مجموعه آکادمی هنر پارس می توانید دوره های مختلفی را شاهد باشید که همگی زیر نظر بهترین و مجرب ترین اساتید هستند و به شما نکات طلایی را در زمانی کوتاه آموزش می دهند. مزایای بسیاری در این آموزشگاه وجود دارد که شما را به سمت خود جذب می کند. یکی از اصلی ترین و حائز اهمیت ترین ویژگی های این آموزشگاه، ارائه مدرک دو زبانه بین المللی است. آکادمی پارس زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس قرار دارد که می توانید به اصالت این مجموعه پی ببرید. در این مجموعه شرایط فراهم است تا به مدت 5 سال از مشاوره، پشتیبانی و کلاس های رفع اشکال استفاده کنید و پس از آموزش و فراگیری دوره های مورد نیاز، جذب بازار کار شوید. این مجموعه با تولیدی های مختلفی در ارتباط است و می تواند پیوندی میان شما و آن ها ایجاد کند و برای دوره های خود تضمین بازار کار را در نظر گرفته است.

از دیگر مزایای این آموزشگاه حرفه ای تجهیزات کامل بوده که موجب می شود هنرجو بعد از ورود به بازار کار با تمامی چرخ های خیاطی و دیگر وسایل مربوط کار کرده باشد. تمامی اساتید آکادمی پارس جزو بهترین اساتید خیاطی و طراحی لباس هستند و بهترین آموزش ها را به هنرجویان خود ارائه می دهند.

Picture1

 

یکی دیگری از ویژگی های ممتاز آکادمی هنر پارس ، ارائه مشاوره رایگان برای آموزش خیاطی و طراحی لباس است. شما می توانید به راحتی با شماره های ارائه شده تماس حاصل کنید و تمامی نکات و سوالات مدنظر را از مشاوران برجسته مجموعه بپرسید. مجموعه پارس هم در تهران و هم در کرج شعبه دارد تا کار را برای شما راحت تر نماید. وجود تنوع در دوره های مجموعه نظیر دوره مجازی، دوره طراحی لباس و دوره خیاطی و... باعث می شود دست شما برای انتخاب باز باشد.

آکادمی پارس کرج: عظیمیه، بلوار 45 متری کاج بعد از چهارراه نیک نژادی (به سمت بلوار استقلال) ساختمان آرین

آکادمی پارس تهران: میدان انقلاب، بعد از جمالزاده شمالی، ابتدای خیابان والعصر، انتهای بن بست علیخانی، پلاک ۱۲، طبقه اول، دوم، سوم

شماره تماس شعبه تهران: 66565950 / 66565940

شماره تماس شعبه کرج: 02632505205

Picture1

 

آموزشگاه طراحی و دوخت و طراحی لباس مروارید

در مجموعه مروارید می توانید انواع آموزش های لازم را ببینید. شما می توانید در دوره های طراحی دوخت و لباس شرکت کنید و نازک دوزی زنانه، دوخت مانتو، ضخیم دوز مردانه و... را آموزش ببینید. طراحی لباس در مجموعه مروارید به 4 دسته کلی تقسیم می شود که شامل طراحی لباس زنانه، مردانه، دخترانه و ورزشی می شوند. مربیان مجموعه مروارید کاربلد هستند و می توانند نکات را به طور دقیق و کامل ارائه دهند. شما می توانید در این مجموعه مدرک معتبر بگیرید و از کلاس های موجود بهره ببرید.

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، خیابان افشار، کوچه سینا، پلاک 65

شماره تماس: 33316313

آکادمی طراحی مد و لباس جعفرزاده

یکی دیگر از مجموعه های استاندارد موجود در مهرشهر کرج آکادمی طراحی مد و لباس جعفرزاده است. در این مجموعه می توانید 9 سرفصل مختلف را آموزش ببینید که در دوره طراحی لباس جامع قرار دارند. وجود دوره هایی نظیر لباس زیر، شب و عروس، ناک دوزی، مانتو دوزی و... مواردی هستند که همگی به صورت حضوری و غیر حضوری به شما آموزش داده می شوند. دوره های موجود در آکادمی حعفر زاده از مبتدی تا پیشرفته هستند و می توانند بهترین و اصلی ترین نکات را در این دوره ها به شما انتقال دهند.

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، رو به روی مصلی، ساختمان اداری تجری خلیج فارس، بلوک B، واحد 309

شماره تماس: 09128607600

سخن پایانی

در میان تمامی آموزشگاه های موجود در مهرشهر کرج می توان به بهترین آن ها رسید که در زمانی کوتاه تمامی نکات ضروری و ریزه کاری ها را به هنرجویان آموزش می دهند. یکی از بهترین مجموعه های موجود در این منطقه که کلاس طراحی لباس را با بالاترین و بهترین تکنیک ها ارائه می دهد، آکادمی هنر پارس است. در این مجموعه با اصالت شما می توانید مدرک بین المللی دو زبانه دریافت کنید و تا 5 سال از پشتیبانی و مشاوره رایگان بهره ببرید. برای برقراری ارتباط با مجموعه پارس و پاسخگویی به پرسش های موجود در ذهن خود می توانید از مشاوره مجموعه بهره مند گردید.

شماره تماس شعبه تهران: 66565950 / 66565940

شماره تماس شعبه کرج: 02632505205

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: