چگونه در مشهد میلگرد و ورق خریداری کنیم؟ | آهن رسان

کدخبر: 2379025

مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است که هر ساله ساخت‌و‌سازهای زیادی در آن انجام می‌شود. مهمترین و پرکاربردترین مصالح در این سازه‌ها ورق های آهنی و میلگرد است. این محصولات توسط کارخانه‌های متعددی تولید می‌شوند. از طرفی قیمت این محصولات بخاطر نوسانات نرخ ارز، شرایط اقتصادی، تورم، قیمت مواد اولیه و قیمت جهانی محصولات فولادی به صورت مداوم در حال تغییر است. بهتر است قبل از ثبت سفارش خود، اطلاعات مفیدی درباره نحوه و نکات خرید به‌دست آورید تا به صورت هوشمندانه بهترین روش خرید و مجموعه‌های توزیع محصولات فولادی و ورق را که امکان خرید غیرنقدی دارند انتخاب کنید. در این صورت هم باکیفیت‌ترین محصول ممکن را خریداری کرده‌اید و هم با اطلاع از قیمت میلگرد در مشهد و قیمت ورق در مشهد در بهترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب خرید خود را قطعی خواهید کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنید.

نکات مورد توجه در خرید میلگرد و ورق در مشهد

کاربرد میلگرد و ورق گالوانیزه در امور صنعتی مخصوصا ساختمان‌سازی باعث شده قیمت این مصالح خصوصا قیمت ورق گالوانیزه در مشهد بیشتر از هر چیز دیگری برای پیمانکاران و مهندسان اهمیت پیدا کند. چرا که خرید مقرون به صرفه این محصولات باعث می‌شود هزینه تمام شده پروژه، بهینه شود. از طرفی کیفیت مصالح و خوش‌قولی فروشنده عامل مهمی است که در روال انجام پروژه تاثیرگذار است.

 اما نکته‌ای که کمتر کسی به آن توجه می‌کند این است هزینه حمل و نقل محصولات فولادی بسیار زیاد است و هنگام خرید حتما به موقعیت جغرافیایی پروژه خود دقت کنید. پس بهتر است شرکتی مانند آهن رسان را انتخاب کنید که علاوه بر ارسال سریع، حمل و نقل مقرون به صرفه‌ای داشته و امکان خرید اقساطی را برای شما فراهم کند.

 

Picture1

 

روش‌های خرید میلگرد و ورق در مشهد

در سال‌های اخیر نحوه خرید آهن‌آلات دستخوش تغییر بوده است. خرید از بورس کالا، کارخانه، شرکت‌ها یا فروشگاه اینترنتی، از جمله روش‌های مرسوم هستند. هر روشی مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

1-خرید از بورس کالا

 با این روش مصالح مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تهیه خواهید کرد. روش پرداخت کاملا نقدی است. از نظر قیمت مقرون به صرفه است اما باید خرید شما بالاتر از 22 تن باشد که برای همه مناسب نیست.

البته اینکه کارخانه‌ها معمولا به صورت روزانه عرضه ندارند، نمی‌توان وضعیت محموله را پیگیری کرد، قبل از ارسال بار باید به صورت کامل فاکتور را تسویه کرد، همچنین هزینه حمل زیاد خواهد شد و نکته مهم این که اگر محصول سفارشی با آنچه دریافت می‌شود مغایرت داشته باشد، اثبات آن روند طولانی خواهد داشت و اتلاف وقت در آن زیاد است از جمله عیوب این نوع خرید است.

2-خرید از بنگاه آهن‌آلات

برای این نوع خرید هیچ اجباری برای خرید تناژ بالای محصول مورد نظر نخواهید داشت. چه یک شاخه سفارش دهید و چه بیشتر می‌توانید محصول مورد نظر را خریداری کنید. اما توجه کنید این بنگاه‌ها واسط بین شما و کارخانه هستند، معمولا تنوع محصولات ندارند و قیمت بالاتری ارائه می‌دهند. خرید به صورت نقدی است.

3-خرید آنلاین میلگرد و ورق از شرکت بازرگانی در مشهد

خرید محصولات فولادی از این نوع شرکت‌ها مشکلات مربوط به خرید مستقیم از کارخانه و یا خرید از بنگاه‌ها را ندارد. این شرکت‌ها دارای انبار هستند و تنوع محصولاتشان بالا است. نقش واسط دارند ولی برخی از این شرکت‌ها مانند آهن رسان، به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه، محصولات را به قیمت کارخانه ارائه می‌دهند. سفارش دادن در این نوع شرکت‌ها بسیار آسان است و برخی از آن‌ها امکانات خوبی ارائه می‌دهند.

 

Picture1

برای خرید میلگرد و ورق در مشهد کدام روش بهتر است؟

درست است که این روزها برای ساخت هر مکانی حتی یک سرپناه کوچک نیاز به خرید مقاطع فولادی است اما اینکه همین محصولات مورد نیاز از کجا و با چه شرایطی تهیه شوند، دغدغه اکثر خریداران است. با توجه به تنوع خرید ورق و میلگرد در مشهد، روشی بهتر است که برای مشتری کمترین محدودیت و بیشترین سودآوری را داشته باشد. با توجه به مزایا و معایب هر روش، می‌توان گفت خرید بدون واسطه از برخی شرکت‌های بازرگانی معتبر و مطمئن که معتمد باشد، گزینه مناسب‌تری است. اما انتخاب نوع شرکت هم پروسه مهمی است که باید به آن توجه کرد. چرا که انتخاب شرکت معتبر همچون آهن رسان، در این زمینه می‌تواند خیال شما را راحت کند که محصولی باکیفیت، در زمان مناسب، با قیمتی مقرون به صرفه و با شرایط عالی پرداخت به دست شما خواهد رسید.

Picture1

 

بهترین شرکت فروش ورق و میلگرد با شرایط خرید غیرنقدی در مشهد

همانطور که در بالا اشاره شد، قیمت میلگرد و ورق در مشهد، ثبات نداشته و تحت تاثیر عوامل مختلفی روند کاهشی یا افزایشی خواهد داشت. به طوری که با توجه به وزن و قیمت بالای ورق و میلگرد، حتی یک اشتباه کوچک در خرید باعث ضرر مالی و زمانی هنگفتی خواهد شد. اینجاست که مشاوره با کارشناسان تخصصی و خرید از مجموعه‌ای معتبر می‌تواند راهگشا باشد. به گفته مشتریان، مجموعه بازرگانی آهن رسان با ارائه خدماتی مطمئن، راه‌حل مناسبی برای خرید بدون دغدغه است. اما چرا؟

  • سایت آهن رسان، کانال قیمت آهن مشهد، تماس با کارشناسان و شبکه‌های اجتماعی این شرکت قیمت لحظه‌ای انواع محصولات را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.
  • امکان مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه (05131916) قبل از خرید باعث شده مشتری به صورت آگاهانه خرید خود را ثبت کند.
  • آهن رسان به صورت مستقیم از کارخانه‌های مختلف، محصولات مورد نیاز مشتریان را تامین می کند در نتیجه هزینه تمام شده محصول برای مشتریان مقرون به صرفه می شود.
  • خرید در آهن رسان آسان است. هم به صورت حضوری و هم از طریق تماس با 05131916 امکان‌پذیر است.
  • - امکان پیگیری محصول وجود دارد.
  • هیچ محدودیت سفارشی وجود ندارد. محصولات به صورت شاخه‌ای، کیلویی و یا تریلی در تناژ کم و یا زیاد قابل سفارش است.
  • در این شرایط پر از نوسان امروزی امکان خرید غیر نقدی به صورت خرید چکی و اعتبار اسنادی را برای مشتریانی که نقدینگی کافی ندارند، فراهم کرده است.

Picture1

 

جمع‌بندی

با توجه به میزان حجم ساخت‌و‌ساز در مشهد، خرید ورق و میلگرد در مشهد یکی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه کرد. مسائلی همچون قیمت، زمان ارسال، انتخاب نوع خرید، روش پرداخت، اطلاع از قیمت روز ورق و میلگرد در مشهد باعث نگرانی مشتریان می شود. در این متن با انواع روش‌های خرید محصولات فولادی و مزایا و معایب هر کدام آشنا شدیم و با معرفی مجموعه آهن رسان به شما کمک کردیم علاوه بر خرید مقرون به صرفه، با استفاده از خرید غیرنقدی، در زمان و هزینه تمام شده پروژه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: